Kestäisikö egosi deittailla pyöreähköä miestä, joka on ammatikseen roskakuski ja luonteeltaan lupsakka?
Kommentit (22)
Totta kai. Sata kertaa mieluummin kuin jotain kusipäistä komeaa kirurgia.
Ei tuossa ole huonoa kuin ylipaino, joka on itselleni heti selkeä ei. Elämäntavat olisivat liian erilaiset.
Hän ei ainakaan töissä jahtaisi vieraita naisia.
Miksei.
Roskakuski on jostain syystä naisten mielestä todella sexy ammatti. Siitä oli joskus täällä ketjukin.
Ainakkin lompakkoloit välttävät moista.
Tottakai jos olisi fiksu, sivistynyt, avarakatseinen, kiltti, kunnollinen ja tosi hyvä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole huonoa kuin ylipaino, joka on itselleni heti selkeä ei. Elämäntavat olisivat liian erilaiset.
Miten voit päätellä tuosta elämäntapoja?
Kyllä jos olisi myös lihava. Vain vähän pyöreähkö ei ole mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreähköstä tulee mieleen ylipainoinen mies, joka ei paljoa harrasta liikuntaa. Toki jos mies on pyöreähkö, mutta silti lihaksikas ja harrastaa vaikka voimannostoa asiaa voisi harkita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakkin lompakkoloit välttävät moista.
Miten niin? niillä on ihan hyvät palkat ja opettele, miten sana loinen taipuu(loiset)
Mulla on käsitys, että roskauskien palkat on ok (likaisen ja raskaan työn lisät) ja duuni vaatii sekä voimaa että kuntoa. Epäilen, että tuossa hommassa ei pitkään pärjää kovin ylipainoisena. Joten periaatteessa mikä ettei. Mutta olen naimisissa ja ikääkin on reilusti yli 40 niin että olisin liian puuma nuorelle ja vetreälle kuskille.
Lupsakkaan luonteeseen suhtaudun vähän varauksella (en ole itse ollenkaan lupsakka), jos olisi joku Jethro-tyyppinen hahmo niin en missään tapauksessa voisi seurustella sellaisen kanssa. Epäilen etteivät lupsakat tyypit myöskään yhtään välittäisi minun seurastani.
Sen sijaan tiettyyn pisteeseen asti pyöreys on mielestäni miehessä vain seksikästä. Itse asiassa jos roskakuskiuteen liittyy sen verran fyysistä rasitetta että mies olisi vahva ja harteikas niin siihen raamiin mahtuu sitten hyvin jo vähän isompaakin mahaa eikä haittaisi yhtään.
Jos pyöreähköllä tarkoitetaan lievää ylipainoa, niin en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyöreähköstä tulee mieleen ylipainoinen mies, joka ei paljoa harrasta liikuntaa. Toki jos mies on pyöreähkö, mutta silti lihaksikas ja harrastaa vaikka voimannostoa asiaa voisi harkita.
Niin siitä tulee ehkä tälläinen mielikuva, mutta todellisuus voi olla ihan toista. Mies saattaa olla sua liikunnallisempi. Tenniskaverini on mua varmaan 20kg lihavampi (mutta teknisesti paljon taitavampi) ja harrastaa kaikkea muutakin liikuntaa. Eli mä oon se hoikempi, mutta en tee tenniksen lisäksi juuri muuta. Ei näitä päältä näe
Vain jos pyöreys olisi lihaksikkaassa vartalossa. Rasvaton kroppa ei viehätä silmääni, mutta ei myöskään plösähtänyt. Egolla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä, vaan henkilökohtaisilla mieltymyksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siitä tulee ehkä tälläinen mielikuva, mutta todellisuus voi olla ihan toista. Mies saattaa olla sua liikunnallisempi. Tenniskaverini on mua varmaan 20kg lihavampi (mutta teknisesti paljon taitavampi) ja harrastaa kaikkea muutakin liikuntaa. Eli mä oon se hoikempi, mutta en tee tenniksen lisäksi juuri muuta. Ei näitä päältä näe
Ap:n olisi siksi juuri kannattanut joko jättää "pyöreä" pois tai liittää siihen kylkeen info, jos on oikeasti liikunnallinen ihminen.
Doge