Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako toisen tilinumeroa mistään selville??

Vierailija
06.03.2016 |

Tänään on päivä, joka sovittiin velkani maksupäiväksi. Olen usean satasen velkaa eksälleni, mutta hän ei vastaa viesteihini, kun kysyn tätä tilinumeroa... Ei halua olla missään tekemisissä kanssani. Puhelut eivät mene läpi. Kumma kun pitää rahaa tuputtaa. En halua olla kyseiselle henkilölle mitään velkaa ja haluan heti maksaa rahat takaisin. Saako sitä tilinumeroa mistään selville?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Vierailija
2/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sitä selville millään muulla tavalla kuin kysymällä sitä häneltä. Jos ei raha kelpaa, niin olkoon ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain miehen tutulta, ei muuten kuin häneltä itseltään. 

Pankki ei saa antaa mitään tietoja asiakkaista, ei edes onko pankin asiakas eli sieltä on turha kysellä. 

Mutta mikset odottelisi ihan rauhassa. Mikä hätä tuossa nyt on?

Vierailija
4/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siltä jotain huuto.netissä.

Vierailija
5/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pystyi pankin tiskillä maksamaan tilinsiirron jossa ei näkynyt saajan tilinumeroa. Pankki selvitti sen. Voi olla ettei enää onnistu ja voi olla pienten paikkojen etuja, jossa saaja voidaan identifioida helpommin.

Vierailija
6/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joltain miehen tutulta, ei muuten kuin häneltä itseltään. 

Pankki ei saa antaa mitään tietoja asiakkaista, ei edes onko pankin asiakas eli sieltä on turha kysellä. 

Mutta mikset odottelisi ihan rauhassa. Mikä hätä tuossa nyt on?

Olen kysellyt tilinumeroa nyt kahtena päivänä. Varmasti on nähnyt viestit. Ilmeisesti niin ehdottomasti ei halua kommunikoida, että ei suostu edes sitä kertomaan. En halua pitää hänen rahojaan. Mutta ei tässä auta muu kun odottaa. ap

Vierailija
7/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tiedät missä asuu? Kiikuta postilaatikkoon. Tai jos tunnet hänen kavereitaan/vanhempiaan etkä niin käytä välikäsiä. On ikävä jäädä velkaa ja tuo toinen voi hyvinkin myöhemmin käyttää jotenkin hyväkseen sitä ettet olekaan maksanut.

Vierailija
8/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tiedät missä asuu? Kiikuta postilaatikkoon. Tai jos tunnet hänen kavereitaan/vanhempiaan etkä niin käytä välikäsiä. On ikävä jäädä velkaa ja tuo toinen voi hyvinkin myöhemmin käyttää jotenkin hyväkseen sitä ettet olekaan maksanut.

Asuu eri paikkakunnalla. ap

Vierailija
9/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kiikuta postilaatikkoon, et voi todistaa maksaneesi summaa silloin.

Vierailija
10/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postisiirto.

Vierailija
11/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postisiirto.

Eihän yksityishenkilöille voi postisiirrolla maksaa? ap

Vierailija
12/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin huonot välit niin kyllä se sen velan muistaa siinä hetkessä kun tietää ettei sinulla rahaa ole.

Vierailija
13/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin huonot välit niin kyllä se sen velan muistaa siinä hetkessä kun tietää ettei sinulla rahaa ole.

Hän vihaa minua, minulla ok fiilikset henkilöstä. Täytyy säästää nuo rahat tietenkin ja odotella, josko mies ilmoittaisi tilinumeronsa. ap

Vierailija
14/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan ettet ole missään vaiheessa aikaisemmin laittanut hänen tililleen rahaa? Jos olisit, niin käsittääksen löytäisit verkkopankkia selaamalla tilinumeron.

(Sori jos latelen itsestäänselvyyksiä, mullekin on joku velkaa ja jaksaa lähetellä viestejä kadonneesta tilinumerosta ja keksiä tekosyitä olla maksamatta vaikka olen kehottanut katsomaan verkkopankista mun tilinumeron jolla jo aikaisemmin osasi maksaa.)

Vierailija
15/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan ettet ole missään vaiheessa aikaisemmin laittanut hänen tililleen rahaa? Jos olisit, niin käsittääksen löytäisit verkkopankkia selaamalla tilinumeron.

(Sori jos latelen itsestäänselvyyksiä, mullekin on joku velkaa ja jaksaa lähetellä viestejä kadonneesta tilinumerosta ja keksiä tekosyitä olla maksamatta vaikka olen kehottanut katsomaan verkkopankista mun tilinumeron jolla jo aikaisemmin osasi maksaa.)

En ole aiemmin laittanut henkilön tilille rahaa. ap

Vierailija
16/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postita rahat kirjattuna tms. turvatulla tavalla. Postissa osaavat neuvoa.

Vierailija
17/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postisiirto.

Eihän yksityishenkilöille voi postisiirrolla maksaa? ap

Ei voi, eikä muillekaan, sillä postisiirto maksutapana lopetettiin jo noin 25 vuotta sitten.

Vierailija
18/18 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa mulle sen rahan. Tulee tarpeeseen. Exäsi olkoon ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän