Mistä löytää ujon ja hiljaisen naisen?
Olen saanut tarpeekseni kovaäänisistä meuhkoajista, sellainen huomion keskipisteenä oleminen ja kovaan ääneen päteminen ovat todella epänaisellisia piirteitä.. Haluan kokeilla nyt vähän hissukampaa, sellaista joka osaa olla hiljaa tarvittaessa.. Mielestäni ujous on todella naisellista.
Itse olen ihan sosiaalinen ja extrovertti. Tuntuu vaikealta löytää ujoja naisia, ketkä ovat myös ulkoisesti kauniita. Vinkkejä kenelläkään?
M26
Kommentit (8)
No täällä olis sellainen mut oon jo valitettavasti 50v :)
Täällä yksi ujo ja hiljainen johon juurikin vetoaa ulospäinsuuntaantuneisuus. Jostain syystä olen aina ihastunut vain extrovertteihim ja ollut suhteissa sellaisten miesten kanssa. Vastakohdat viehättävät.
Minut (jos olisin vapaa) voisit löytää kirjastosta tai ruokakaupasta. Rakastan olla kotona omassa rauhassa. Baarissa kerran pari vuodessa. Leffassa tai syömässä yleensä kaverin kanssa.
Mutta kaiketi ujotkin introvertit etsii netistä seuraa, jos ovat vailla. Ei toki kaikki
Vierailija kirjoitti:
No täällä olis sellainen mut oon jo valitettavasti 50v :)
Ja mä 45v.
Täällähän minä, t: N26
En nyt varsinaisesti ole mikään ujo arkailija, mutta temperamentiltani hitaammin lämpiävä, enkä koe tarpeelliseksi tuoda ihan jokaista ajatustani julki... ainakaan vieraammassa porukassa.
Ei ujo ja hiljainen halua sun tapaista sosiaalista ja extroverttia. Samanlaisuus vetoaa.