Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö joka aamu koko suihkussa?

Vierailija
06.03.2016 |

Minulle on tulossa niin aikaisia työaamuja, ettei ehtisi ihan alusta lähtien pestä aamulla. Ajattelinkin, että jos pesisi muun kropan aina illalla ja hiukset aamuisin. Olisiko se riittävän hygieenistä? Tosin alapesusuihku ja kainalonpesu tulisi aamuun myös.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina illalla suihkussa, en aamulla.

Vierailija
2/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä käy kuin ehkä joka toinen tai kolmas päivä suihkussa. Taidat olla joku hygieniafriikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa iltaisin. En tahdo mennä päivän lioissa puhtaisiin lakanoihin. Ja kyllä, ihan kokosuihkussa.

Vierailija
4/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä käy kuin ehkä joka toinen tai kolmas päivä suihkussa. Taidat olla joku hygieniafriikki?

Yäk.

Tuskin ainakaan saat suuseksiä koskaan.

Vierailija
5/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko se tukka pestä illalla? Itse pikapikasuihkutan aamulla ja olen valmis nopeaan lähtöön.

Vierailija
6/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun hiki haisee jo iltaan mennessä ja en haluaisi kenenkään nenään haista. Hiukset on aamulla totaalisen sekaisin ja niitä ei millään saa ojennukseen pesemättä, että se on pakko ainakin tehdä joka aamu. Lisäksi ammatissani pitää olla puhdas ja hygieeninen olemus. ap

Vierailija
7/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy aamulla suihkussa vaan illalla mutta jos on aamuvuoro niin hiukset pesen aamulla. Mulla on sellainen hiusmalli että saan ne paremmin laitettua kun pesen ne kuin vain kostuttaisin.

Jos on vapaapäivä ja käyn aamulla lenkillä niin sitten käyn myös suihkussa.

Vierailija
8/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu, meneeköhän siihen se 3 minuuttia..

Vierailija
9/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla suihkussa. Aamulla ei ole aikaa. Työ alkaa 7.00.

Vierailija
10/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite hiukset pestään nopeasti ilman suihkua? Mulle suihkussa käynti on se nopein tapa. Alle 5 min jos pitää kiirettä.

Vierailija
11/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko suihkussa? Ei, käyn vain 1/4 suihkussa. Seison yhdellä jalalla varpaillaina ja ojennan yhden käden sen alle. Säästää vettä ja ihoa.

Vierailija
12/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun hiki haisee jo iltaan mennessä ja en haluaisi kenenkään nenään haista. Hiukset on aamulla totaalisen sekaisin ja niitä ei millään saa ojennukseen pesemättä, että se on pakko ainakin tehdä joka aamu. Lisäksi ammatissani pitää olla puhdas ja hygieeninen olemus. ap

Onhan sulla hyvä antiperspirantti? Siis ihan apteekista hommattu ei mitään markettikamaa. 

Vierailija
13/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti käytä hoitoainetta hiuksiisi?

Vierailija
14/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suihkussa mene kuin kaksi minuuttia aikaa. Kuinka helvetin kauan sun pitää itseäsi hinkata? Kuinka likainen voi ihminen olla jos joka aamu käy suihkussa? Minä käyn joka aamu suihkussa, en pese joka päivä hiuksia, mutta eipä siihenkään aikaa minuuttia kauempaa mene. Herään puoli tuntia ennenkuin pitää olla töissä ja työmatkaan menee joku 5-10 minuuttia (riippuu pitääkö autoa putsata lumesta), ja yleensä ehdin, meillä tosin on liukuva työaika niin ei ole niin minuutin päälle.

Vierailija
15/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko suihkussa? Ei, käyn vain 1/4 suihkussa. Seison yhdellä jalalla varpaillaina ja ojennan yhden käden sen alle. Säästää vettä ja ihoa.

No minäkin aloitan noin, kun vesi on vielä kylmää mutta rohkaistun sitten menemään kokonaan veden alle. Aamulla herättyä vain on ärsyttävää, kun on kylmä ja väsyttää, ettei haluaisi heti kastella itseään. ap

Vierailija
16/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka peseydytte aamulla: käyttekö pesulla illalla?? Menettekö hikisinä, antiperspiranteissa, pölyssä, ihvissä, työpaikan bakteereissa (etenkin hoitsut) nukkumaan omaan sänkyynne?

Vierailija
17/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti käytä hoitoainetta hiuksiisi?

Käytän sellaista joka jätetään hiuksiin pesun jälkeen, ei pestä pois.

Vierailija
18/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suihkussa mene kuin kaksi minuuttia aikaa. Kuinka helvetin kauan sun pitää itseäsi hinkata? Kuinka likainen voi ihminen olla jos joka aamu käy suihkussa? Minä käyn joka aamu suihkussa, en pese joka päivä hiuksia, mutta eipä siihenkään aikaa minuuttia kauempaa mene. Herään puoli tuntia ennenkuin pitää olla töissä ja työmatkaan menee joku 5-10 minuuttia (riippuu pitääkö autoa putsata lumesta), ja yleensä ehdin, meillä tosin on liukuva työaika niin ei ole niin minuutin päälle.

Itse olen hidas lähtijä. Juon puolitajuttomana kahvia sen puolituntia ja sydän hakkaa niin että pyörryttää. Tuollaisella vauhdilla en pysty mihinkään aamulla. ap

Vierailija
19/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa iltaisin. En tahdo mennä päivän lioissa puhtaisiin lakanoihin. Ja kyllä, ihan kokosuihkussa.

Vaihdatko lakanat joka ilta?

Vierailija
20/53 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ilmeisesti todella lyhyet hiukset? Mulla menee vartti pelkästään hiusten kuivaamiseen kuivaajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä