Mua ärsyttää naiset jotka kehuvat itseään näin (ov)
Olen tosi itsepäinen ja menen läpi vaikka harmaan kiven/mun päätä ei käännetä ja omahyväinen hymy päälle. Jokikinen kerta kun kuulen tämän, ajattelen että hyi en haluaisi sua tuntea. En tiedä miksi ärsyttää niin paljon, mutta tulee mielikuva omaeduntavoittelijasta joka keinoja kaihtamatta ottaa haluamansa, muista viis ja muita kuuntelematta ja pitää itseään erinomaisena tämän vuoksi.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttävät henkilöt (usein naiset), jotka oikeuttavat kiukuttelun ja huonon käytöksen sillä, että ovat luonteeltaan niin temperamenttisia. Itsehillinnän puutetta se vaan on.
Niin, yleensä vain naisille on opetettu, että heidän on seliteltävä huonoa käytöstään. Mitättömistä asioista raivostuvat ja riehuvat miehet eivät koskaan selittele tai pyytele anteeksi, sillä mielestään heillä on täysi oikeus tuulettaa tunteitaan. Miehet eivät ole temperamenttisia eivätkä ole huonolla tuulella, vaan He Sanovat Jämptisti Oikeista Asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oot törmännyt ap tuollaiseen? En oo koskaan kuullut, että kukaan kehuisi itseään noin. Olisi helpompi olla jotain mieltä, jos kuulisi kontekstin. Ihmissuhteet, työelämä, mitä?
Sen verran yläpeukutuksia aloitus sai että taitaa olla melko yleistä.
Kaksi varmaa keinoa saada sata yläpeukkua: hauku naisena naisia tai hauku AV:tä. Perusteluilla ei ole väliä, niitä ei edes kukaan kaipaa. Hidastavat vain "keskustelua", kun jokainen tilittää kokemiaan vääryyksiä aiheeseen liittyen, eikä kukaan lue muiden kommentteja.
Mä olen aika vahvaksi kasvanut,henkisesti siis ja voisin kuvitella sanovani noin jos liittyy johonkin keskusteluun siis,tyyliin joku stressaavasta juttu joka täytyy nyt vain hoitaa. Mua taas ärsyttää suunnattomasti tällaiset ns prinsessaksi heittäytyjät jotka eivät kaikessa naiseudessaan ja hauraudessaan pysty tekemään jotain asiaa vaan heittäytyvät avuttomaksi. Yksi arkipäivän esimerkki: ystäväni ei saanut lasten turvaistuinta kannettua parkkikselta kotiinsa vaan soitti exänsä toiselta puolen kaupunkia kantamaan sen hänelle...hohoijaa. Sama henkilö saattaa paikalla passittaa muita,istutaan sohvalla ja juomalasi on lipastolla,saattaa ihan pokalla pyytää minua hakemaan sen lasin hänelle:DD johon totean että haeppa itse. Nuo kevyemmistä päästä...
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttävät henkilöt (usein naiset), jotka oikeuttavat kiukuttelun ja huonon käytöksen sillä, että ovat luonteeltaan niin temperamenttisia. Itsehillinnän puutetta se vaan on.
Näin on, mutta samanlaista löytyy myös miehiltä. Joten ympäri mennään, yhteen tullaan. :)
On viestiä=sisältää tarkenusta otsikkoon.