Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää naiset jotka kehuvat itseään näin (ov)

Vierailija
06.03.2016 |

Olen tosi itsepäinen ja menen läpi vaikka harmaan kiven/mun päätä ei käännetä ja omahyväinen hymy päälle. Jokikinen kerta kun kuulen tämän, ajattelen että hyi en haluaisi sua tuntea. En tiedä miksi ärsyttää niin paljon, mutta tulee mielikuva omaeduntavoittelijasta joka keinoja kaihtamatta ottaa haluamansa, muista viis ja muita kuuntelematta ja pitää itseään erinomaisena tämän vuoksi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tuttu, joka itsetietoisesti ja kovaan ääneen vouhottaa:

"en viitsi hankkia omaa kun vanhemmilla on, käytän niitä hyväksi" ja kikatus päälle

"joo mä meen sinne ja hoidan homman kotiin" ja kikatus päälle

"voi ei tässä on tahra ja oli kallis"

Ja just semmoinen omahyväinen hymy. Tekisi mieli ottaa niskasta kiinni ja mäjäyttää pari kertaa päätänsä pöytään niin lakkaisi se irvistely hetkeksi.

Ja monet vielä pitävät hänestä, en käsitä. AI SAATANA miten ko. ihminen saakin mut raivon partaalle.

Vierailija
2/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateus, kateus, kateus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi itsepäinen ja menen läpi vaikka harmaan kiven/mun päätä ei käännetä ja omahyväinen hymy päälle. Jokikinen kerta kun kuulen tämän, ajattelen että hyi en haluaisi sua tuntea. En tiedä miksi ärsyttää niin paljon, mutta tulee mielikuva omaeduntavoittelijasta joka keinoja kaihtamatta ottaa haluamansa, muista viis ja muita kuuntelematta ja pitää itseään erinomaisena tämän vuoksi.

Miehellekö tuollainen kuvaus olisi ok? Nainen ei saa olla päämäärätietoinen ja kunnianhimoinen?

Vierailija
4/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyks tää tähän? Ärsytti nähdä eilen (Suomalaisessa kirjakaupassa!) semmonen kangaskassi, jonka teksti enkuks meni niin, että en ole mikään shopaholic, tämähän on pelkkää talouskasvun tukemista.

Mietin sen nähtyäni, että kuinka hölömö ihminen ostaa tuommoisen kassin.

Vierailija
5/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oot törmännyt ap tuollaiseen? En oo koskaan kuullut, että kukaan kehuisi itseään noin. Olisi helpompi olla jotain mieltä, jos kuulisi kontekstin. Ihmissuhteet, työelämä, mitä?

Vierailija
6/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kateus, kateus, kateus.

Tulihan se pakollinen kateuskortti sieltä. En kadehdi vaan ärsyttää. Tunnen määrätietoisia ihmisiä, jotka pääsevät tavoitteisiinsa mainostamatta sitä ylimieliseen sävyyn. AP

Vierailija
7/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellekö tuollainen kuvaus olisi ok? Nainen ei saa olla päämäärätietoinen ja kunnianhimoinen?

En ole koskaan törmännyt mieheen joka sanoisi noin. Uskon sen johtuvan siitä ettei miehet kuuntele toista miestä joka noin sanoisi irvailematta hänelle. AP

Vierailija
8/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajusin, ap taitaa olla Heli Vaaranen!

Vierailija
9/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan törmännyt mieheen joka sanoisi noin. Uskon sen johtuvan siitä ettei miehet kuuntele toista miestä joka noin sanoisi irvailematta hänelle. AP

Joo kyllä ne miehet on niin erinomaisia. Kilttejä, ottavat toiset aina huomioon ja naiset sen kun jyräävät työpaikoilla. Or not.

Vierailija
10/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisissä piireissä pyörit ap, olisiko aika vaihtaa porukkaa? Minäkään en ole näiden 41 vuoden aikana kuullut yhdeltäkään naiselta tuollaista tekstiä. Mietipä ap siis mitä sinä voisit asialle tehdä eikä jäädä hoomoilasena kuuntelemaam tällaisten naikkosten jutustelua. :)

Vierailija
11/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä väännä sanojani. Kirjoitin ärsyttävästä tavasta tuoda itseään esille, en muusta. Itse yrität vääntää asioita muuksi nyt. AP

Joo kyllä ne miehet on niin erinomaisia. Kilttejä, ottavat toiset aina huomioon ja naiset sen kun jyräävät työpaikoilla. Or not.

Vierailija
12/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä väännä sanojani. Kirjoitin ärsyttävästä tavasta tuoda itseään esille, en muusta. Itse yrität vääntää asioita muuksi nyt. AP

Mielipide meni lainauksen sisälle, AP

Vierailija
13/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään luonteen piirre ei varmaankaan ole sukupuolisidonnainen. Ärsyttää molemmissa sukupuolissa yhtä paljon ja luulen,että on vielä tavallisempi miehillä tuo,että mun päätä ei mikään käännä. 

Vierailija
14/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tajusin, ap taitaa olla Heli Vaaranen!

Totta! Nyt tulee kohta taas naisille joka lehdessä valitusta ja reilusti tuleekin, IS aloitti jo. Koska Miehistä tuli miehiä? Milloin heistä tuli aivottomia ja saamattomia vätyksiä, jotka eivät uskalla olla Miehiä, vaan he ovat vain hiiriä, pelokkaita sellaisia. Onneksi aitoja Miehiä vielä kuitenkin löytyy, Heli raukka ei ole löytänyt.

Vierailija
15/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttävät henkilöt (usein naiset), jotka oikeuttavat kiukuttelun ja huonon käytöksen sillä, että ovat luonteeltaan niin temperamenttisia. Itsehillinnän puutetta se vaan on.

Vierailija
16/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuommoisesta hermostua. Voisiko vain tyynesti ajatella että no, älykäs ihminen on joustava eikä mikään pässi. Ja jos saa noin kauheat väkivaltafantasiat itsessään aikaiseksi tuollaisesta, kannattaisi mennä lääkäriin.

Vierailija
17/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet saavat kehua itseään, mutta jos nainen tekee niin, se ärsyttää ja tuollainen käytös on tukahdutettava heti alkuunsa.

Vierailija
18/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta miestä tunnet ja kuinka monta naista? Tarkoitan oikeasti tunnet, ei niin että ollaan pelkkiä hyvänpäivän-tuttuja. Jos tunnet 10 miestä ja 100 naista, todennäköisemmin tunnet niitä ikäviäkin naisia enemmän kuin miehiä.

Vierailija
19/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ov?

Vierailija
20/25 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oot törmännyt ap tuollaiseen? En oo koskaan kuullut, että kukaan kehuisi itseään noin. Olisi helpompi olla jotain mieltä, jos kuulisi kontekstin. Ihmissuhteet, työelämä, mitä?

Sen verran yläpeukutuksia aloitus sai että taitaa olla melko yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi