Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehiä puolustanut väestöliiton Heli Vaara

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kun naisilla on oikeis uhrimonopoliin ja miehet tunkevat nyt naisten alueelle.

Vierailija
2/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun kaiken maailman wt-ämmät ei voi ymmärtää että muiden miehet ei laiminlyö perhettään vaan ansaitsevat arvostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Vaara on entinen malli. Olisko ollut anttilan kuvastoissa (?) ja olisin heittänyt siementä lautasille, ehkä.

Vierailija
4/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on ihmetyttänyt internetissä kuinka yhtenäisesti naiset ovat naisten puolella parisuhde asioissa vaikka he tietävät kuinka mulkkuja naiset voivat keskenään olla niin sitten ei kuitenkaan riitä ymmärrys, että nainen voisi olla kamala kumppanilleen ja lapsilleen.

Vierailija
5/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvo keskustelu saa uutta ja mielenkiintoista tuulta purjeisiinsa.

Vierailija
6/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen kohu?

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001132693.html

Siitä, kun taas kerran tämäkin asia on vain ja ainoastaan naisten syytä.

Mitäs jos miehetkin vähän edes itse ryhdistäytyisi, eikä vaan uhriutuisi kun ämmä siellä kotona on niin hirveä?

Se mua ainakin noissa lätinöissä ärsytti. Jos mies käyttäytyy kuin koira, koirana se tulee kohdelluksikin.

Vierailija
7/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen kohu?

.

Mitäs jos miehetkin vähän edes itse ryhdistäytyisi, eikä vaan uhriutuisi kun ämmä siellä kotona on niin hirveä?

Se mua ainakin noissa lätinöissä ärsytti. Jos mies käyttäytyy kuin koira, koirana se tulee kohdelluksikin.

Jos toinen antaa kohdella itseään huonosti, jos on kynnysmatto, en ole silti kohdellut huonosti, minulla ei kasva siitä halveksunta, vaan myötätunto ja hellyys.

Vierailija
8/8 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen kohu?

.

Jos toinen antaa kohdella itseään huonosti, jos on kynnysmatto, en ole silti kohdellut huonosti, minulla ei kasva siitä halveksunta, vaan myötätunto ja hellyys.

Hyvin sanottu.

Mies voi hämmentyä pahemman kerran, jos rakastamansa nainen yhtäkkiä muuttuu. Hän yrittää ymmärtää naisen julmaa ja epäloogista käytöstä.

Koittaa olla tälle mieliksi ja pahimmillaan vetäytyy viimein itseensä.