Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuo yhdyntä-aloitus poistettiin?

Vierailija
05.03.2016 |

Eihän siinä mitään epäasiallista ollut. Vai onko seksi kielletty aihe tällä palstalla? Onhan tuossa erikseenkin Seksi-osasto mutta se on vähän liikaa pervopalsta. Täällä tulee enemmän tavisihmisten vastauksia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannoin sen, ällöttää nää kaikki seksikeskustelut. mene sinne seksiosiion

Vierailija
2/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se mun aloitus ollut mutta ihan kiinnosti miten muut hoitaa siisteysasiat. Eikös yhdyntä ole aika lailla vauvoihin liittyvää toimintaa? Miksi sua ällöttää noin luonnollinen asia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, vauvapalstalla puhutaan siemennesteestä. Mitä jos lapsia eksyy tänne?

Vierailija
4/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh täällä on näitä naisia, jotka näkevät punaista nähdessään sanan seksi. Heillä on älyttömät kriteerit miehen suhteen, mielummin istuvat kotona sohvalla pillut kuivina kuin opettelisivat pitämään hauskaa.

Vierailija
5/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se edes varsinaisesti seksiaiheinen, siinähän lähinnä pohdittiin hygieania-asioita, eikä seksiä sinänsä. Vähän sama jos oltaisiin puhuttu kuukautisisista.

Vierailija
6/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oli mun aloitus. Ekana vastasin siihen, kun joku kyseli miltä tuntuu kun spermat tulee pilluun. Sitten tein uuden alotuksen käyttäen sperma ja pillu -sanoja. Poistui. Tein toisen aloituksen samoilla sanoilla. Poistui. Tein kolmannen aloituksen käyttäen vain vaginaa ja siemennestettä. Sekin poistui.

No ei mitään. Minäkin poistun.

Vierailija
7/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oli kyse? Avasin jutun välilehteen ja kun piti lukea, se oli jo taas YLLÄTTÄEN poissa.

Vierailija
8/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on taas kukkahattu liian kireällä. Ihan asiallinen ketju oli.

Vierailija
9/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita uudelleen seksipalstalla. Täällä av:lla jää seksijutut jalkoihin eli samoja kysellään sitten uudelleen ja uudelleen. Seksipalstalla on vähemmän viestejä eli ne löytää helpommin.

Itse laitan aika usein "ilmoita asiattomaksi" napilla siirtopyynnön asiallisista seksikeskusteluista av:n puolella. Yleensä ne tosiaan siirretään, joskus harvoin poistetaan jos sama kirjoittaja on tehtailemassa aloituksia.

Vierailija
10/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pohdittiin että miten naiset toimii yhdynnän jälkeen kun siemennestettä saattaa valua vaginasta. Joku juoksi käsi haarovälissä vessaan, jollain oli ylimääräinen pussilakana tms. suojana ja joku vissiin omisti niin tiukan tavaran ettei mitään valunut, paitsi pöntöllä ponnistaessa... jne.

Vierailija
11/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi-palstan ongelma on just se että siellä ei juurikaan tule ns. normaaliväestön vastauksia. Tuohonkin olisi varmaan vastattu että ne kuuluu niellä tms.

Vierailija
12/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita uudelleen seksipalstalla. Täällä av:lla jää seksijutut jalkoihin eli samoja kysellään sitten uudelleen ja uudelleen. Seksipalstalla on vähemmän viestejä eli ne löytää helpommin.

Itse laitan aika usein "ilmoita asiattomaksi" napilla siirtopyynnön asiallisista seksikeskusteluista av:n puolella. Yleensä ne tosiaan siirretään, joskus harvoin poistetaan jos sama kirjoittaja on tehtailemassa aloituksia.

No voi vittu, mene muualle järjestelemään asioitas ja painu täältä vittuun kiitos. Tai kohteliaammin: Mä teen nyt sulle siirtopyynnön: Siirry helvettiin. Mikä sä olet pätemään, mikä keskustelu missäkin voi olla???

Mä olen yhtä pätevä pätemään kuin säkin. Joten jatkossakin joudut ottamaan mut huomioon kun tehtailet tänne aloituksia.

Ne sun mainitsemat useamman aloitusta olivat kylläkin palstalla samanaikaisesti. Muuten en niihin olisi huomiotani kiinnittänyt.

Vierailija
13/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi-palstan ongelma on just se että siellä ei juurikaan tule ns. normaaliväestön vastauksia. Tuohonkin olisi varmaan vastattu että ne kuuluu niellä tms.

Käypä katsomassa niin voit yllättyä. Onhan siellä muutama ylilautalainen jonne vastailemassa, mutta kyllä mä olen varsin usein nähnyt ihan asiavastauksiakin. 

Pöytäkoneella kun katson niin oikean reunan uusimmat - kohdassa näkyy kaikkien palstojen uusimpia. Eli myös seksipalstan viestit on näytillä kaikelle kansalle. Mobiilissa tietty toinen tilanne.

Vierailija
14/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksi tällä palstalla on aika normaali ja inhimillinen aihe, usein täällä on niin kamalia aloituksia että sperma ja sen valuminen on aika viatonta.

Vierailija
15/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta seksi tällä palstalla on aika normaali ja inhimillinen aihe, usein täällä on niin kamalia aloituksia että sperma ja sen valuminen on aika viatonta.

Ja minusta se on niin tärkeä aihe että kannattaa noukkia av palstan täyttävän paskamyrksyn joukosta seksipalstalle talteen. Siellä se ei hautaudu kolmenkymmenen haluatko-mijonääriksi tai viidenkymmenen JaajositäJaajotätä - ketjun alle.

Jos olisin paheksumassa niin eihän täällä muuta ehtisikään tehdä. AV - palsta on varsin k-18 jo itsessään.

Vierailija
16/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelusäännöt voi käydä katsomassa ja sitten on ihan jokaisen palstalaisen omassa valinnassa noudattaako niitä vai ei. Jos joku kommentti jotakuta loukkaa, hän ilmoittaa sen asiattomaksi ja ketju joko poistetaan tai ei. Ketjut ovat keskustelijoiden omalla vastuulla. Vauvalla on myös Seksi-palsta. 

Vierailija
17/17 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä pohdittiin että miten naiset toimii yhdynnän jälkeen kun siemennestettä saattaa valua vaginasta. Joku juoksi käsi haarovälissä vessaan, jollain oli ylimääräinen pussilakana tms. suojana ja joku vissiin omisti niin tiukan tavaran ettei mitään valunut, paitsi pöntöllä ponnistaessa... jne.

Meillä käytetään talouspaperia tollona, jolla tukitaan vuotava reikä ja johon märkä kalu kääritään.