Aika hissukka johtajaopiskelija miljonäärikisassa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti luulette, että ne johtajat olisi jotain alfoja ja jännämiehiä? Yleensä nämä alfat ja jännämiehet ovat älyllisesti tyhmiä. Tuskin onnistuisi edes lukion lyhyt matematiikka. Johtotason tehtävät vaativat vähän enemmän älyä kuin mitä itsevarmoilla alfoilla ja jännämiehiltä tuskin löytyy.
Ei, mutta ei johtaja saa olla myöskään sen oloinen että kun sanon pöh, sillä on pissat housussa. Mutta tytön kunniaksi on sanottava että on jatkanut opiskelua , ehkä on itsekin huomannut että ei ole valmis pomoksi.
En opiskeluaikana tarvitsekaan olla valmis pomoksi, jessus sentään. Harva johtamista opiskeleva päätyy johtajan pallille suoraan valmistuttuaankaan, ensin tehdään usein pitkiäkin aikoja muita hr-puolen hommia.
No mitä tuolla pitäis tehdä. Alkaa ukottamaan Jaajoa?
Vierailija kirjoitti:
No mitä tuolla pitäis tehdä. Alkaa ukottamaan Jaajoa?
Olla reipas vrt seuraavaan kultaseppä tyttöön. Neljässä vuodessa ei noin paljon reipastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh mikä keskustelu taas... Huomaa kyllä, että av on täynnä ylipainoisia työttömiä naisia.
Miks just ylipainoisia?
Työttömät naiset on kaikista fiksuimpia ja minä olen mies. Näillä naisilla on aikaa miehellensä, päivät ja yöt menee sängyssä maaten toisistamme nauttien sillä välin sinä duunaat meille fyrkkaa, sinä maksat ja me naatitaan.
Minä sain ohjelmasta käsityksen että on viimeksi opiskellut johtamisen kurssin. Ei siis välttämättä tähtää itse johtajaksi vaan käynyt vain yhden kurssin.
Ihanan oloinen nuori tyttö. Tuollainen ujous ja hillitty ulosanti tekee naisesta naisellisen. Ei ihme että täällä nälvitään, kun kovaan ääneen kiroileva ja pieruverkkareita pärisyttävä AV-mamma on täydellinen vastakohta tuollaiselle naiselle!
Tuollaisen nuoren kaunottaren kun itsekin löytäisi..
M38
Vierailija kirjoitti:
Ihanan oloinen nuori tyttö. Tuollainen ujous ja hillitty ulosanti tekee naisesta naisellisen. Ei ihme että täällä nälvitään, kun kovaan ääneen kiroileva ja pieruverkkareita pärisyttävä AV-mamma on täydellinen vastakohta tuollaiselle naiselle!
Tuollaisen nuoren kaunottaren kun itsekin löytäisi..
M38
Juurikin näin..
On se niin helppoa arvostella kotisohvalta. Menkääpä itse koko kansan eteen kisailemaan ja olemaan niin pirun reippaita. Tuo televisioaika varmasti antoikin täydellisen kuvan millainen tämä Tuija ihmisenä on. Vaikutti todella mukavalle ja rauhalliselle ihmiselle. Menkää itseenne ensin ennen kuin haukutte toisia.
Katsoja kirjoitti:
On se niin helppoa arvostella kotisohvalta. Menkääpä itse koko kansan eteen kisailemaan ja olemaan niin pirun reippaita. Tuo televisioaika varmasti antoikin täydellisen kuvan millainen tämä Tuija ihmisenä on. Vaikutti todella mukavalle ja rauhalliselle ihmiselle. Menkää itseenne ensin ennen kuin haukutte toisia.
Näin juuri. Ja miksi pitää alkaa naureskelemaan mitä toinen opiskelee tyyliin ''tuostako muka johtaja''. Ei johtajan tule olla mikään ärsyttävä päällepäsmäri. Kovin fiksun oloinen nuori nainen oli, tykkäsin :)
moi kirjoitti:
Katsoja kirjoitti:
Näin juuri. Ja miksi pitää alkaa naureskelemaan mitä toinen opiskelee tyyliin ''tuostako muka johtaja''. Ei johtajan tule olla mikään ärsyttävä päällepäsmäri. Kovin fiksun oloinen nuori nainen oli, tykkäsin :)
Fiksu ahahahaha. Kaikki oljenkorret käytetty alkumetreillä :D
Sekös sen fiksuuden mittaa että missä vaiheessa käyttää oljenkorret? Kysymykset olivat todella epätasoisia, ja on aivan tuurista kiinni, onko sitä Solsidania sattunut nyt katsomaan. Kyllä sitä täällä on helppo arvostella, meneppäs itse pelaamaan telkkariin ja katsomaan montako kysymystä pääset ilman oljenkorsia tai voittaisitko edes mitään..
En ymmärrä miksi ihmisten pitää naureskella ja arvostella ja olla olevinaan parempia kuin muut. No helppohan se täällä palstalla ruotia kun oma naama ei näy. HAHA nauran teille kaikille idiooteille.
Ja mua ärsyttää, kun sä et osaa suomen kieltä. "Jaajollakin ärsytti"?