"Mies tarvitsee seksiä rakastaakseen, nainen rakkautta voidakseen harrastaa seksiä"
Pitääkö otsikon lause sinusta paikkansa? Minä olen nainen, jolla on pihtaava mies, ja olen kyllä täysin vakuuttunut siitä, että tarvitsen seksiä rakastaakseni. Kun seksiä alkaa olla harvakseltaan, alkaa rakkauskin hiipua. Ja voin hyvin harrastaa seksiä ihan seksin takia jonkun kanssa, ei siihen rakkautta tarvita.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö otsikon lause sinusta paikkansa? Minä olen nainen, jolla on pihtaava mies, ja olen kyllä täysin vakuuttunut siitä, että tarvitsen seksiä rakastaakseni. Kun seksiä alkaa olla harvakseltaan, alkaa rakkauskin hiipua. Ja voin hyvin harrastaa seksiä ihan seksin takia jonkun kanssa, ei siihen rakkautta tarvita.
Kyllä mulla on molemmat, en voi harrastaa seksiä jos en rakasta, ja luulen että miehenikin on enemmän sellainen, vaikka pihtaakin, luulen että olisi ilman jos olisi sinkku, ei edes itsetyydytä. Nytkin taitaa olla yli kuukausi kun oli seksiä, ja alkaa pinna olla kireellä, ja epäilen miehen rakkautta, kun on rakasteltu uskon taas että mies rakastaa, ja tunnen itsekin rakastavani. Sehän on tutkittu asia että seksi lisää rakkauden tunnetta.
Onko miehesi aina ollut ylipainoinen, vai "rupsahtanut" suhteenne aikana? Jospa hänen itsetuntonsa on sillä tasolla, että ei enää tunne kelpaavansa sinulle, vaan mieluummin tyydyttää itsensä yksin.