Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mies tarvitsee seksiä rakastaakseen, nainen rakkautta voidakseen harrastaa seksiä"

Vierailija
05.03.2016 |

Pitääkö otsikon lause sinusta paikkansa? Minä olen nainen, jolla on pihtaava mies, ja olen kyllä täysin vakuuttunut siitä, että tarvitsen seksiä rakastaakseni. Kun seksiä alkaa olla harvakseltaan, alkaa rakkauskin hiipua. Ja voin hyvin harrastaa seksiä ihan seksin takia jonkun kanssa, ei siihen rakkautta tarvita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en tykkää seksistä lainkaan, rakastin tai en.

Vierailija
2/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä yleistämistä; olen mies enkä voisi harrastaa seksiä muuten kuin rakastamani naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä aloittajan kanssa!

Vierailija
4/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen eikä seksin harrastaminen jonkun kanssa edellytä rakastamista. Välillä tuntuu että olisi helpompaa nimenomaan päinvastoin eli että seksin hoitaisin jonkun muun kuin rakastettuni kanssa, koska orgasmin jälkeen iskee aina jonkinlainen "matalapaine" ja tarvitsisin omaa aikaa ja rauhaa. Kun mies siinä vaiheessa kaipaa sylittelyä ja silittelyä niin ahdistun.

Vieraisiin en silti ole menossa vaan kompromissien kautta edetään. Välillä minä myönnyn sylittelyyn ja välillä mies hyväksyy sen, että joko vetäydyn omalle puolelle sänkyä ja nukahdan (jos sekstaillaan illalla) tai nousen sängystä ja menen pariksi tunniksi puuhailemaan omiani puutarhaan tai tietsikalle tai minne milloinkin (jos sekstaillaan aamulla tai päivällä).

Vierailija
5/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Olen nainen ja harrastanut seksiä ihan panetuksen helpottamiseksi ja naimisen ilosta. Ei siihen rakkautta tarvita.

Vierailija
6/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta allekirjoitan väitteen ja toisaalta en.

Seurustelun alussa pitänee aika usein paikkaansa. Mies haluaa ja tarvitsee seksiä uuden naisensa kanssa koko ajan, eikä voi kuvitella rakastuvansa, ellei seksiä ole. Nainen taas haluaa tietää, että mies on rakastunut häneen ja kokea itsekin voimakasta ihastumista ja rakastumista, jotta voi nauttia seksistä.

Mutta sitten taas toisaalta yhden illan jutut voi olla hyvin nautinnollisia, vaikka rakkautta ei olekaan. Ja sitten toi ap:n kokemus, jossa mies pihtaa, niin on täysin ymmärrettävää tuntea noin.

Vierailija
7/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen seksiä rakastaakseni. En usko, että likikään kaikki naiset tarvitsevat rakkautta harrastaakseen seksiä. Olen siis mies.

Vierailija
8/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä yleistämistä; olen mies enkä voisi harrastaa seksiä muuten kuin rakastamani naisen kanssa.

Minä rakastan kaikkia naisia, joiden kanssa harrastan seksiä, myös niitä yhden illan suhteiden naisia.

Vierailija
9/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan kaikkia naisia, joiden kanssa harrastan seksiä, myös niitä yhden illan suhteiden naisia.

Voikohan nainenkin ajatella noin kauniisti vai rakastaako nainen vai huomiota ja itseään?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
10/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa. On ollut seksiä myös tuntemattomien kanssa.

Vierailija
11/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi lisää rakkautta kaikilla ihan kemiallisestikin, eli se tuottaa kiintymystä aiheuttavaa oksitosiinia. Siksi seksi on hyvä parisuhteen liima.

Mutta rakastaa voi ilmankin sitä, aika moni mies on päätynyt vihille asti naisen kanssa, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä, ja rakkaus on varmasti ollut monessa näistä liitossa mukana. Ja moni mies voi rakastaa saavuttamatonta läheistä naista pitkään.

Joten en usko tähän stereotypiaan.

Vierailija
12/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voikohan nainenkin ajatella noin kauniisti vai rakastaako nainen vai huomiota ja itseään?

-Mies 29v + 1v-

En ole kuullut kenenkään naisen sanovan noin, mutta ei kai se mahdotonta ole. Enemmän olen tavannut samalla lailla ajattelevia herkissä taiteilijarentuissa, jollainen itsekin pohjimmiltani olen.

Saat (varmaan aiheestakin) paljon paskaa niskaasi seksistisistä kommenteista yms., mutta tiedän kyllä ihan tarkkaan, mitä tarkoitat tuolla puheellasi miehille ominaisesta herkkyydestä. -8

Vierailija
13/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkansa. On ollut seksiä myös tuntemattomien kanssa.

Vastauksesi olettaa, että ihmiseen pitäisi pernpohjaisesti tutustua, ennen kuin häntä voi rakastaa. Mitä muuta seksi tai rakkaus on kuin tutustumista ja sen arvostamista, mikä toisessa on hyvää ja kaunista? -8

Vierailija
14/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mennyt niin, että miehet eivät voi rakastua niihin liian helppoihin tapauksiin, joten siltä osin ainakin menee pieleen.

Vierailija
15/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan väitteessä seksismin ja sen iänikuisen harhaluulon, ettei nainen ole seksuaalinen olento. Toinen deluusio on se, ettei nainen voi nauttia seksistä ilman että joku rakastettu (lue: tarpeeksi turvallinen ja luotettava) mies ohjaa häntä turvallisesti tuon tapahtuman läpi ja ikään kuin "vihi" naista aistillisuuden saloihin.

Seksi ja rakastaminen eivät sitä paitsi ole toisiinsa liiemmin yhteydessä. Jostain syystä kulttuurimme on kuitenkin sellainen, että romantiikka ja erotiikka ovat kietoutuneet voimakkaasti yhteen ja näiden kahden erottaminen - esimerkiksi "syrjähyppäily" - on sosiaalisten normien rikkomista.

Vierailija
16/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
17/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmi lisää rakkautta kaikilla ihan kemiallisestikin, eli se tuottaa kiintymystä aiheuttavaa oksitosiinia. Siksi seksi on hyvä parisuhteen liima.

Mutta rakastaa voi ilmankin sitä, aika moni mies on päätynyt vihille asti naisen kanssa, jonka kanssa ei ole harrastanut seksiä, ja rakkaus on varmasti ollut monessa näistä liitossa mukana. Ja moni mies voi rakastaa saavuttamatonta läheistä naista pitkään.

Joten en usko tähän stereotypiaan.

Niin, mutta mitä mieheen tulee, siinä on mukana seksuaalinen vetovoima, jota tuntee siihen naiseen, vaikka ei sängyssä olis oltukaan.

Vierailija
18/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen seksiä. Rakkautta en niinkään. Mutta jos rakkaussuhteeseen päätyisin, seksi, ja nimenomaan hyvä sellainen, olisi suuressa osassa. Ja ihan nainen olen, vaikka otsikon väittämän perusteella minua voisi kai luulla mieheksi.

Vierailija
19/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Minä rakastan edelleen kaikkia niitä miehiä, joihin olen ikinä 30 vuoden aikana eli yli 19-vuotiaana ollut ihastunut. Käykö? Seksiä olen harrastanut vain kolmen kanssa.

Vierailija
20/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panisin enkä siihen rakkautta tarvii. Mua ottaa päähän pihtari mies joka tumputtelee vessassa ja ihmettelee mikä mulla on! Se tietää että haluun seksiä usein ja yli viikkoa taas viime kerrasta ja silloinkin 2 minuuttia!! Ihan oikeasti mä katkeroidun miehelle enkä tiedä rakastanko sitä enää. Ja ei,en ole ylipainoinen vaan ihan 50kg. Mies reippaasti ylipainoinen ja tyydyttää aina vain itsensä.

N30v