Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miesten häpykarvojen ajelu yleistäkin?

Vierailija
05.03.2016 |

Luulin että sitä tekee vain jotkut neitimäiset miehet. Vähän sama kuin kainalokarvojen ajo.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies varmaan kokeilee. Ja kun tiedostaa munakarvojen lyhyenä pitämisen tuskaisemmaksi kuin parran ajelun, tyytyvät naisia helpommin karvaiseen itseensä.

Jos miettii miesten karvoitusta, sehän on vain lisääntynyt. Vielä 90-luvulla kaikki ajeli päivittäin leuan sileäksi. Silloin Holkerin kesäparta harvinaisuudåtensa vuoksi nousi isommaksikin uutisaiheeksi. Nykyään joka toisella miehellä on lyhyt parta.

Vierailija
42/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te jotka väitätte nauravanne posliinimiehelle.

Oletteko oikeasti noin moukkia?

Sittenhän teidänkin kropan jollekin asialle saa räkättää ääneen.

Jos minä ajelisin häpykarvani pois, ymmärtäisin erittäin hyvin sen, että joku räkättäisi näylle ääneen. Ihmisellä on karvat hyvistä syistä, yksi niistä syistä on esteettinen.

Hyväksytkö hiusten siistimisen tai miesten partakarvojen ajamisen? Miksi? Eikö luonto ole laittanut(kaan) karvoja oikeille paikoillee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en varmaan vois pidätellä naurua, jos tulis vastaan täysposliini mies. :'D

Siistiminen nyt tottakai on paikallaan, kivempi ottaa suihinkin niin. :P

Ja itse olen kesäaikaan naku, näin talvella pidän kiitorataa.

No toi kiitorata se vasta naurettava onkin. Todella typerän näköinen ja miksi? 

Vierailija
44/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä ajelisin häpykarvani pois, ymmärtäisin erittäin hyvin sen, että joku räkättäisi näylle ääneen. Ihmisellä on karvat hyvistä syistä, yksi niistä syistä on esteettinen.

Nauratko naisten sileille kainaloillekin?

Vierailija
45/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako munan varressakin karvoja?

Vierailija
46/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaako munan varressakin karvoja?

Kyllä siinä juuressa saattaa kasvaa.

Vierailija
47/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksytkö hiusten siistimisen tai miesten partakarvojen ajamisen? Miksi? Eikö luonto ole laittanut(kaan) karvoja oikeille paikoillee?

Kaikilla karvoilla on tehtävänsä. Harvan naama kyllä on niin surkuhupaisan näköinen kuin penis.

Vierailija
48/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla karvoilla on tehtävänsä. Harvan naama kyllä on niin surkuhupaisan näköinen kuin penis.

http://www.sciencephoto.com/media/133670/view

Vierailija
49/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siistii vähän sieltä täältä (onneksi!). Olis hirveetä ottaa suihin jos tukku karvoja tunkis suuhun koko ajan

Kyllä melkoinen syväkurkku saa olla, jos miehen häpykarvat tulee suuhun suuseksissä. En ole kyllä eläissäni tähän ongelmaan törmännyt, vaikka suuseksiä olen antanut karvaiselle miehelle. Vai kasvaako ne karvat jollakulla hepin varressakin?

Vierailija
50/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkoinen syväkurkku saa olla, jos miehen häpykarvat tulee suuhun suuseksissä. En ole kyllä eläissäni tähän ongelmaan törmännyt, vaikka suuseksiä olen antanut karvaiselle miehelle. Vai kasvaako ne karvat jollakulla hepin varressakin?

Ainakin minulla kasvaa hepin varressa karvoja. Muutamia yksittäisiä karvoja vieläpä jopa puolenvälin "yläpuolella". Ja kyllä, sheivaan säännöllisesti.

Vierailija
51/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siistii vähän sieltä täältä (onneksi!). Olis hirveetä ottaa suihin jos tukku karvoja tunkis suuhun koko ajan

Kyllähän palleissakin kasvaa karvoja.

Vierailija
52/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis näyttää isommalta, pääsee ihan lähituntumaan kun järjettömän puskan kanssa.

Vierailija
53/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet jotka saa pillua sheivaa.

Toimii myös toisin päin: Miehet jotka sheivaavat, saavat pillua.

Posliinitrendi leviää myös miehille. Ennustus: Vuonna 2020 tällä palstalla tuomitaan lyttyyn miehet joiden genitaalikarvoitus ei ole ainakin lähes posliini.

Ja höpöt. Sheivausta harrastavat yrittivät samanlaista joskus vuonna 2011 eli viisi vuotta sitten tuloksitta. Tuon jälkeen posliiniksi ajamisen haitoista on alettu kirjoittaa entistä laajemmin ja sitä kokeilleet tietävät nuo ongelmat oman kokemuksensa perusteella.

Itse en sheivaa mutta trimmaan (m). Vaimo oli pari vuotta sitten omasta aloitteestaan melkein vuoden posliinina kunnes väsyttiin sisäänpäin kasvaneiden karvojen aiheuttamiin ongelmiin. Naisella posliinista on seksissä toki iloa mutta ei ollut vaivan ja ongelmien väärti.

Väsyttiin? Kuullostat ihan naiselta kuka puhuu lapsestaan tyyliin meillä pottaillaan. Meillä väsyttiin..Uskon kyllä että sinä trimmaat karvojasi.

Vierailija
54/54 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se posliinimies tässä se moukka on, mitäs ajeli. Pitäis vaan karvansa, näyttäisi jopa kiihottavalta.