Kauhutarinoita
Hei!
Elikkä, minulla on tylsää ja haluaisin luke kunnon lauhutarinoita. Netissä kuitenkaan ei ole muutakuin niitä vanhoja, jotka on jo luettu läpi, monettakohan kertaa.
Saa olla, tai toivoisin, että olisi omia keksimiä kauhutarinoita. Itse en kyllä ole kovin hyvä kirjoittamaan, etenkään kauhutarinoita.
Kiitos jos jaksatte jakaa omia kauhutarinoitanne :)<3
Tehkää illastani edes jotenkin jännä..
Kommentit (63)
Luin yllä mainitun linkin lappilaistarinoita.
Muistui mieleen, että niitä sattuu muillekin.
Teininä näin tädistäni sellaisen unen, että hänet päätettiin mestata kotikylän perinnepäivillä. Mestaus tapahtuisi oikeasti. Tädillä todettiin muutaman vuodenpäästä aivokasvain, joka leikattiin. Hän toipui ensin, mutta vuosien mittaan tuli komplikaatioita, epilepsia ja dementia.
Äidistäni näin nuorena unen, jossa hän oli vanha, istui pyörätuolissa ja kyseli äitiään. Noin 30 vuoden jälkeen oltiin tilanteessa, joka muistutti tuota unta.
Kun äidin kuoleman jälkeen kävin siistimässä hänen asuntoaan ja palasin kotiin, kotipihallani puussa istui korppi ja raakkui. Kulkiessani ohi se lensi pois. Asun Helsingissä eikä täällä yleensä nät korppeja pihoilla.
Puhelimessani oli kuva minusta nukkumassa. Asun yksin.
"Eräänä iltana en löytänyt puhelintani mistään. Yhtäkkiä se kuitenkin soi, joten löysin sen ja vastasin, jolloin kuulin kumean äänen: "Ole hyvä, enää sinun ei tarvitse etsiä."
"Tyttäreni piirtää jokaisen perhekuvaan aina ison ja tumman miehen, joka seisoo meidän kaikkien takana. Kukaan meistä ei tiedä, kuka hän on, eikä edes tyttäreni osaa asiaa selittää."
"Olin remontoinut asuntoni, ja maalannut kaikki seinät. Eräänä aamuna löysin vastamaalattuun seinään tuherretun lapsen tekemän piirrustuksen - ja minulla ei ole lapsia."
"Yleensä, kun koirani nuolee varpaitani, tuntuu se lämpimämmältä. Nostin katseeni ja näin; koira oli toisessa huoneessa ja tuijotti minua jähmettyneenä."
"Kasvoin koirien ja kissojen keskellä ja totuin raapimisen ääneen ovessani. Mikään ei kuitenkaan selitä ääntä enää nykyään, kun asun yksin."
"Minulla on kylmä, sanoi pieni tyttö unessani ja kiipesi viereeni nukkumaan. Aamulla heräsin puristaen mekkoa, joka unen tytöllä oli päällään."
"Lämpöeristimme talossamme yhden huoneen, jossa oli aina kylmä. Eristämisen jälkeen huone muuttui kuitenkin entistä kylmemmäksi, ja pienin lapsistamme alkaa itkeä aina kun kävelemme sen ohi."
"Eräänä iltana join viiniä olohuoneessa, kun kynttilä sammui yhtäkkiä varoittamatta ja huoneeseen tuli todella viileä. Sisäkissaksi kasvatettu kattini katsoi ohitseni, syöksyi keittiöön ja ikkunasta ulos, eikä ole vieläkään palannut kotiin, vaikka tuosta on jo monta päivää."
Peräaukkoon kasvaa hampaita ja ruskea lipokieli vetäytyy takaisin ryppyreijän uumeniin. On pimeää ja aavemmaisen hiljaista. Hampaat rouskuttaa ja perse piiloutuu pusikkoon ja odottaa kun lapset pääsevät pois koulusta.
Vierailija kirjoitti:
Peräaukkoon kasvaa hampaita ja ruskea lipokieli vetäytyy takaisin ryppyreijän uumeniin. On pimeää ja aavemmaisen hiljaista. Hampaat rouskuttaa ja perse piiloutuu pusikkoon ja odottaa kun lapset pääsevät pois koulusta.
XDDD
Vierailija kirjoitti:
MITÄ :DDD
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Kiitos, kun jaoit kanssani tämän tarinan. :) En ole vanha, vain kiinnostunut äidinkielestä. Olen siis 16-vuotias.
Itse kirjoitan tarinoita, ja haavena kirjailijan ura. Saa nähdä.
Kirjoitan ahkerasti joka päivä. Päiväkirjaakin pidän, vaikka elämäni onkin aika tylsä.. :DEi tämä kirjailijan ura ole niin hohdokasta, kuin se ulkoapäin näyttää...
Siis tietenkin olisi aluksi jokin toinen ammatti ja siinä sivussa "harrastuksena" kirjaa yrittäisin väsätä. Mutta haaveenihan voivat vielä muuttua:).
Minä teen 100h viikkoa. Ei tätä harrastuksena tehdä. Jos en kirjoita, teen taustatutkimusta ja rakennan runkoa. Jos kirjailijan ammatti kiinnostaa, niin ei se mahdoton ole. Suosittelisin kuitenkin yliopisto-opintoja kirjallisuudesta. Ilman niitä on paljon hankalampaa.
Kyllä tällä elää, riippuen siitä osaatko markkinoida/onko rahaa ostaa markkinointi. Ei mistään muusta.
Satatuntinen viikkotyömäärä on ihan älytön, paitsi jos tilanne on akuutti isolla johtajatasolla tai yrittäjällä, ja tietää tilanteen olevan tilapäistä. Muuten satatuntisilla ei toivoakseni ole läheisiä, joiden kanssa vietetyllä ajalla olisi merkitystä heille jos tuo aika jää pois työn alta. Lapset, vanhemmat, ystävät, kaverit, sukulaiset...
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini pukeutui tiukkaan toppiin ja lyhyeen hameeseen.
Mjaa, Soinille kyllä sopii polkkatukka :D
http://www.feissarimokat.com/files/2014/07/keittaja-kaarina.jpg
Vierailija kirjoitti:
Tämän tosi tarinan kuulin yhdeltä proferssorilta, joka tutkii paranormaaleja ilmiöitä. En ole ihan varma ymmärsinkö kaikki oikein, koska sanasto oli minulle vieras jopa suomeksi saati englanniksi. Mutta heidän tutkimusten mukaan tietyt sähkövärähtelyt houkuttelevat henkiä. Tai ehkä oikeammin sanottuna lisäävät niiden voimaa. Ja ainakin ennen näytöissä ja televisiossa oli juuri sopivaa värähtelyä tai sähkömagneettista kenttää. Taas toiset taajuudet tai kentät tai värähtelyt mitä ne nyt sitten olikaan taas karkoittavat tai heikentävät henkien energiaa. Siksi monet yliluonnollisien ilmiöiden mittaukset eivät onnistu, koska niissä laitteissa on väärät taajuudet tai mitä ne nyt ikinä sitten olikaan, värähtelyt, kentät. Hyvissä ja pahoissa hengissä on erilaista energiaa. Paha energia lisää pahaa energiaa ja jotkut värähtelyt sopivat pahoille hengille paremmin. No uskoo ken uskoo, mutta se proffa oli aivan hurahtanut asiaan. Ehkä hän joskus julkaisee jotain. Ties vaikka olisi jo julkaissut. Onko kukaan törmännyt tyypin kirjoituksiin?
Itse asiassa proffa lienee hitusen hakoteillä. On totta että havainnot ja "tuntemukset" liittyvät yhteen sähkömagneettisen kentän (EMF) kanssa, mutta ei noin.
Joitain vuosia sitten tuli tästä dokkari. Siinä oli siirroslinjan (fault line) päällä motelli/kahvila (en täysin varmasti muista mikä), jonka vessassa (johon pääsi vain ulkoa, mutta kuitenkin oli samaa rakennusta) moni kertoi kokeneensa jotain. Pääasiassa tunnettiin jonkin läsnäolo. Tutkijat löysivät vessasta ison ilmastointilaitteen, joka antoi hurjat EMF-lukemat (kaikki sähkölaitteet "tuottavat" elektomagneettisen kentän, mitä isompi laite, sitä korkeampi EMF). Laite sammutettiin ja koehenkilöt kävivät siellä. Eivät tunteneet mitään. Kone takaisin päälle, koehenkilöt sisään. Tällä kertaa koehenkilöt kertoivat tunteneensa kuinka joku tuijotti tai kuinka jokin oli paikalla, eivät nähneet mitään.
Tämä selittää OSAN havainnoista, en toki kiellä etteikö kummituksia olisi, liian moni kertoo niistä, että kyseessä olisi harha jokaisessa tapauksessa.
Minäkään en ensin hoksannut mitä pelottavaa tuossa huonejutussa on. Sitten rupesin miettimään, että miksi ovi on lukossa, jos on kerran viimeinen ihminen... (Tuli mieleen zombit ja muut hirviöt)
Upitussss