Kauhutarinoita
Hei!
Elikkä, minulla on tylsää ja haluaisin luke kunnon lauhutarinoita. Netissä kuitenkaan ei ole muutakuin niitä vanhoja, jotka on jo luettu läpi, monettakohan kertaa.
Saa olla, tai toivoisin, että olisi omia keksimiä kauhutarinoita. Itse en kyllä ole kovin hyvä kirjoittamaan, etenkään kauhutarinoita.
Kiitos jos jaksatte jakaa omia kauhutarinoitanne :)<3
Tehkää illastani edes jotenkin jännä..
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kau8u kirjoitti:
Kiitos, kun jaoit kanssani tämän tarinan. :) En ole vanha, vain kiinnostunut äidinkielestä. Olen siis 16-vuotias.
Itse kirjoitan tarinoita, ja haavena kirjailijan ura. Saa nähdä.
Kirjoitan ahkerasti joka päivä. Päiväkirjaakin pidän, vaikka elämäni onkin aika tylsä.. :DEi tämä kirjailijan ura ole niin hohdokasta, kuin se ulkoapäin näyttää...
Siis tietenkin olisi aluksi jokin toinen ammatti ja siinä sivussa "harrastuksena" kirjaa yrittäisin väsätä. Mutta haaveenihan voivat vielä muuttua:).
Minä teen 100h viikkoa. Ei tätä harrastuksena tehdä. Jos en kirjoita, teen taustatutkimusta ja rakennan runkoa. Jos kirjailijan ammatti kiinnostaa, niin ei se mahdoton ole. Suosittelisin kuitenkin yliopisto-opintoja kirjallisuudesta. Ilman niitä on paljon hankalampaa.
Kyllä tällä elää, riippuen siitä osaatko markkinoida/onko rahaa ostaa markkinointi. Ei mistään muusta.
Kiitos tiedosta. Olen kyllä todella innostunut hommasta. Jos ei nyt lähitulevaisuudessa onnaa, nii ehkä sit eläkkeellä..
vaimoni itkee joka ilta ja pyytää minua viereen . olen käynyt hänen haudallaan selittämässä etten voi, mutta turhaan.
Miks en jotenkin usko että oisit 16? Vaikutat niin nuorelta.
Tämän tosi tarinan kuulin yhdeltä proferssorilta, joka tutkii paranormaaleja ilmiöitä. En ole ihan varma ymmärsinkö kaikki oikein, koska sanasto oli minulle vieras jopa suomeksi saati englanniksi. Mutta heidän tutkimusten mukaan tietyt sähkövärähtelyt houkuttelevat henkiä. Tai ehkä oikeammin sanottuna lisäävät niiden voimaa. Ja ainakin ennen näytöissä ja televisiossa oli juuri sopivaa värähtelyä tai sähkömagneettista kenttää. Taas toiset taajuudet tai kentät tai värähtelyt mitä ne nyt sitten olikaan taas karkoittavat tai heikentävät henkien energiaa. Siksi monet yliluonnollisien ilmiöiden mittaukset eivät onnistu, koska niissä laitteissa on väärät taajuudet tai mitä ne nyt ikinä sitten olikaan, värähtelyt, kentät. Hyvissä ja pahoissa hengissä on erilaista energiaa. Paha energia lisää pahaa energiaa ja jotkut värähtelyt sopivat pahoille hengille paremmin. No uskoo ken uskoo, mutta se proffa oli aivan hurahtanut asiaan. Ehkä hän joskus julkaisee jotain. Ties vaikka olisi jo julkaissut. Onko kukaan törmännyt tyypin kirjoituksiin?
Mielestäni parin lauseen kauhutarina on loistava jos se on tehty hyvin.
"Heräsin vessaan, sen istuin on lämmin.
Asun yksin."
http://www.buzzfeed.com/awesomer/two-sentence-terror#.lvArX7EeM
Herään myöhään aamupäivällä kovaan kolahdukseen. Nousen, avaan verhot ja katson ulos. Vaikka aurinko on jo korkealla, koko taivas loistaa tulenpunaisena.
Lue uutisia.kyllä siellä kauhua löytyy.esim. Suomen hallituksen touhuja.
Minulla on huono mielikuvitus tarinankerronnan suhteen, joten ei irtoa nyt omaa juttua, mutta linkki kiinnostavaan kirjaan. Sanovat, että olisivat tosia tapahtumia. Kuka tietää. Yhden tunnistin oman isäni kertomaksi. Mistä lie kirjaan löytänyt :D
http://personal.inet.fi/koti/pentti.harjumaa/Aaveriekkoja.htm
Vierailija kirjoitti:
Lue uutisia.kyllä siellä kauhua löytyy.esim. Suomen hallituksen touhuja.
Tämä. :D
Se olisi kuule kova paikka kaikille, enää ei naurattaisi ollenkaan jos tuo olisikin totta. :(