"Tulen sitten neljän jälkeen." Ei oo viel näkynyt....
Niin siis onhan vaikka kello kuudeltakin neljän jälkeen ja vaikka tulisi vasta kymmeneltä niin sanoihan se ihan oikein että neljän jälkeen.....
Huokaus.
Kommentit (9)
Sanoiksi se minä päivänä neljän jälkeen?
Joo, kyllä mä tavallaan tän tiesin kun aina sille ihmiselle sattuu ja tapahtuu ja kun se vihdoinkin tulee niin alkaa kauhee selittäminen =D
Eikä mulla nyt mikään hätä täällä kotona ole, olen oppinutn ettei kannata sopia treffejä mihinkään =)
Aina välillä vaan ärsyttää, onneksi av:llä voi valittaa =)
Miksi suostut tuollaiseen? Ei kukaan ole niin tärkeä, että tuhlaat aikaa toisen huolimattomuuden takia.
Jotkut ihmiset on tuollaisia... Oppinut jo eräiden ihmisten kanssa toimimaan siten, ettei turhia odottele. Osaan jo arvioida mahdollisen saapumisajan.
Mutta onhan se raivostuttavaa, varsinkin silloin, jos on kutsunut muitakin ja yksi tulee pari tuntia myöhässä eikä edes pahoittele.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut tuollaiseen? Ei kukaan ole niin tärkeä, että tuhlaat aikaa toisen huolimattomuuden takia.
Läheinen ihminen joka aina ollut mun tukena kun tukea olen tarvinnut. Ja hauskaa seuraa silloin kun elämässä menee hyvin =D
Aikoina ennen nettihuutokapuppoja, naamakirjoja ja toreja ilmoitin erästä suurehkoa tavaraa Keltaisessa pörssissä lahjoitetaan-osastolla. Soitti heppu lauantai-iltana olevansa nosturilla varustetulla kuorma-autolla lähdössä saman tien hakemaan tuota tavaraa. Sanoi olevansa sadan kilometrin päässä ja pyysi minua odottamaan. Olen nyt tuota noutajaa odotellut reilut parikymmentä vuotta.
No nyt kyl vähän ärsyttää enemmänkin vaikka hetken nauratti.
Soitti että on kyllä tulossa mutta kaveri joka asuu matkan varrelle oli soittanut että on nyt kotona jos vielä haluaa apua auton kanssa ja tulee sit ku se on hoidettu.
Ei siinä muuten mitään, mutta kun mun pitäs seitsemältä ruveta laittamaan lapsillr iltapalaa ja sit lapset nukkumaan että voimme sit yhdeksän aikoihin lähteä viettämään iltaa kun mieheni tulee kotiin. (Selvinpäin jos nyt joku haluaa kiinnittää huomiota siihenettä aloittelisimme täällä vaikka lapset ovat kotona.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheinen ihminen joka aina ollut mun tukena kun tukea olen tarvinnut. Ja hauskaa seuraa silloin kun elämässä menee hyvin =D
Aaa, ok. Eipä sitten mitään. Luulin kommenttien perusteella kyseessä olevan joku deitti siis...
Tollaset ihmiset on per... pehvasta.