Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis räpeltääkö jotkut oikeasti puhelintaan ISTUESSAAN PYTYLLÄ??

Vierailija
05.03.2016 |

Eikö siitä armaasta vempeleestä voi olla edes sen aikaa erossa? Kuvottavaa. Miten voitte käydä suihkussa, otatteko älypuhelimen sinnekin?

Kuulin tässä ohimennen pätkän keskustelua ja ilmeni tuon pönttö-kännykkäselaamisen olevan yleistäkin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni,veikkaisin

Vierailija
2/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja turha väittää että näin on aina ollutkin ja se ei ole älypuhelimien mukana tullut  juttu, koska kukaan ei varmasti vanhalla halko-nokialla pelannut pöntöllä matopeliä tms.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys! Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
4/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Aku ankkoja vessassa. Yllätys 😆

Vierailija
5/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja turha väittää että näin on aina ollutkin ja se ei ole älypuhelimien mukana tullut  juttu, koska kukaan ei varmasti vanhalla halko-nokialla pelannut pöntöllä matopeliä tms.

Ap

Nih, sitä ennen oli akuankat ja muut lehdet vessalukemisena. :)

Vierailija
6/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan pakerran kaapelia pönttöön.

Vierailija
7/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaan puhelin mukaan, jotta voi ylläpitää sivusuhteita ja sopia panoja. "Tyttöystävä" luulee, että minulla on ummetusta.

t. Juha

Vierailija
8/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä raplään. Vessareissut ovat ainoat hetket päivässä kun ehdin rauhassa räplätä puhelinta.

Vierailija
9/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän. En siksi, että en voisi sen aikaa olla erossa, vaan siksi, että silloin harvoin kun pääsen yksin vessaan, se on omaa aikaa, jolloin saan rauhassa näprätä sitä puhelinta.

Vierailija
10/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Väitän. Ja todistan: luin ennen kirjaa. Nyt luen iPadista tai kännystä kirjaa.

Vierailija
11/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Aku Ankassa on se ero, että se jää sinne vessaan tai ainakin kämppään. Älypuhelin on mukana joka paikassa ja sitä laasataan jatkuvasti ja se on pitkin päivää lähellä kasvoja. Kiva levittää niitä paskabakteereja kaikkialle.

Ap

Vierailija
12/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä Aku Ankassa on se ero, että se jää sinne vessaan tai ainakin kämppään. Älypuhelin on mukana joka paikassa ja sitä laasataan jatkuvasti ja se on pitkin päivää lähellä kasvoja. Kiva levittää niitä paskabakteereja kaikkialle.

Ap

Kivaahan se, en kai sitä muuten tekisikään.

*prrröööt* *plums*

Vierailija
13/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne kakkapöpöt lentää sieltä pöntöstä luuriin? Miljoona kertaa pöpöisempiä paikkoja on näppikset, käsilaukut, pitkien kynsien aluset ja sormukset. Yllätys! 😎

Vierailija
14/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ainakin putsaan puhelimen ja pädin aina samalla kun pesen kädet. Naulassa on oma liina näille ja vaahto on tuossa peilikaapissa. Luulisin, että on paljon vähemmän pöpöjä kuin niillä, jotka eivät ota laitetta mukaan käsienpesulle.

Vierailija
15/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kukaan tuskin pyyhkii siihen perseensä.

Vierailija
16/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että puhelimessasi on aivan helvetisti bakteereja ilman sitäkin, että viet sen vessaan? Siis aivan järjettömän paljon. Ja silti pidät sitä kasvojesi lähellä.

Vierailija
17/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä setelissä voi olla 26 000 erilaista bakteeria.

Vierailija
18/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää en räpellä enää. Mulla oli appiukon puhelin lainassa ja toki sit pudotin sen pyttyyn. Sitä puhelinta ei palautettu koskaan.

Vierailija
19/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Saa hyvän vastustuskyvyn kun räplää puhelinta pöntöllä ja välillä kaivaa nenääkin.

ps. tästä on ihan tutkimustietoakin

Vierailija
20/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma että avatessani ketjun lukisin otsikkoon yhtyviä ihmettelyjä, mutta ei, tämähän näyttää olevan tapa. Minulla oli kerran tiuha chattaily tuokio menossa puhelimessa, mutta sen verran taukoa minä pidin että jätin sen pöydälle vessakäynnin ajaksi. Omalla kohdallani se olisi huolestuttavaa jos ottaisin jopa sinnekin mukaan tai sitten minulla olisi niin vähän aikaa että se on ainoa paikka jossa minulla on sille aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi