Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan Sirdalud lääkkeestä?

Vierailija
05.03.2016 |

On siis hirveä niskajumi päällä, ei meinaa pystyä päätä kallistamaan ja kättä nostamaan. Minulla on Sirdalud 2mg lääkettä, voinkohan ottaa illalla nukkumaan mennessä yhen tuommoisen kun syön e-pillereitä sekä Thyroxinia kilpirauhasen vajaatoimintaan..?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

Vierailija
2/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy apteekista lääkkeiden yhteisvaikutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisvaikutukset ja vasta-aiheet on kyllä mainittu aina tuoteselosteessa. Jospa lukisit sen.

Vierailija
4/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillereiden kanssa ainakin voit ottaa. Kato tuoteselosteesta tosta kilpparista tai soita apteekkiin. Itselläni on jatkuva niskajumi ja noita on tullut napsittua vuosia. Itselläni auttaa parhaiten, että napsin "kuurina" eli useampana päivänä putkeen

Vierailija
5/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy apteekista lääkkeiden yhteisvaikutuksesta.

Olen töissä puoleen yöhön asti niin en pysty soittelemaan mihinkään koko päivään.. ap

Vierailija
6/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vastuulla. Itse olen kerran kokeillut Sirdaludia ja oksentelin koko seuraavan päivän ja oli tokkurainen olo. Ei ollut sen arvoista.

Vierailija
7/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja nyt mä meen metsään ja otan Sirdalungisti".

Vierailija
8/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisvaikutukset ja vasta-aiheet on kyllä mainittu aina tuoteselosteessa. Jospa lukisit sen.

Kyllä luin tuoteselosteen ja siinä luki, että pitää kertoa lääkärille jos käyttää oraalista ehkäisyvalmistetta. Thyroxinista ei mainintaa. Olen 1,5 vuotta sitten saanut nämä Sirdaludit niin en nyt tässä pääse lääkärin juttusille.

Vierailija
9/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Ja mielellään vielä burana siihen kylkeen. Osalla sirdalud tekee huonoa oloa ja heikotusta, joten varaudu siihen.

Vierailija
10/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit. Ja mielellään vielä burana siihen kylkeen. Osalla sirdalud tekee huonoa oloa ja heikotusta, joten varaudu siihen.

Okei, kiitos! :) Olen joskus aiemmin ottanut juuri yhden tabletin ennen nukkumaan menoa, mutta silloin ei vielä ollut muita lääkkeitä niin sillä on niin uutta tämä mitä voi syödä yhtäaikaa..

Vierailija
11/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumelääke, tehotonta on.

Vierailija
12/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmista vielä siitä selosteesta, mutta itse otin muistaakseni vaikka oli samat lääkkeet ohessa kuin sinulla. Varoitan sitten että niistä voi tulla aika höpö olo. Unohtelin asioita sinne tänne, puhelin löytyi jääkaapista ja kaadoin kahviin maidon sijaan mehua sun muuta sekoilua. Älä aja autoa!

Vierailija
13/13 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmista vielä siitä selosteesta, mutta itse otin muistaakseni vaikka oli samat lääkkeet ohessa kuin sinulla. Varoitan sitten että niistä voi tulla aika höpö olo. Unohtelin asioita sinne tänne, puhelin löytyi jääkaapista ja kaadoin kahviin maidon sijaan mehua sun muuta sekoilua. Älä aja autoa!

Kiitos! Pitää vielä töissä olla ilta niin taidan ottaa vasta kotiin tullessa nukkumaan mennessä niin ei tuu sekoiltua mitään :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä