Haluatko kuunnella vauvan sydänääniä kotonasi?
http://www.kuuntelevauvaa.fi/index.php
Kaikille kiinnostuneille, tässä olis linkkivinkki!
Kurmeli ja Teuvo 26+4
Kommentit (4)
Siis kun tolla kuulee jo noin aikaisin!Mulla on itellä sellanen toisenlainen laite,niinkuin voimakas mikrofoni.Sillä kuuluu kait vasta paljon myöhäisemmässä vaiheessa :( Ainakin oman mahan lorinat kuuluu loistavasti ;) Täytyypä muuten koittaa kunhan saan paristot,että kuuluisko mitään...
että mulla tollanen vuosimallia 2000 jo. ostin esikoisen odotusaikaan ja hinta oli silloin noin 300mk. Ostin ihan jostain tampereen vauvatarvikeliikkeestä. Olen ollu tosi pettynyt siihen. En koskaan varmuudella ole kuullut nimenomaan kohdussa olevan vauvansydä ääniä tuolla laitteella. Luulisin että ne ovat olleet omiat sydän ääneni koska selvästi hiitaampi jumpsutus kuin sikiöillä. Nyt kolmas raskaus meneillään ja rv 36+ ja pari viikkoa sitten kun yritin etsiä en löytäny mitään sydän ääniin viittaavaa laitteella vaikka kuinka pyöritin anturaa mahan päällä ja sellaisissa paikoissa mistä sydän äänet on tähän asti pongattu neuvolassa.
Voihan toki olla että laite kehittyny reilussa viidessä vuodessa ollen nyt parempi mutta miettikää ensin ostatteko/tilaatteko. Minä heitin omani roskiin jo.
se on super tarkka ja hyvä! kuulin eilen ekaa kertaa mun vauvan sydänäänet ja viikkoja vasta 7.kolmeen otteeseen hain sykkeen kun aina tuli oma syke jumpsuttamaan tai muuta kohinaa..sitten sain tosi pitkän pätkän kuunneltua ja doppleri näytti sykkeen olevan 130-140. aika ihanaa tietää et masussa on tosiaan vauva..toki kesken voi mennä,mut silti oli ihana kuulla äänet.:) mä ostin ton mun laitteen sellasesta firmasta,joka myi ympäri suomea noita ja lisäks ultraäänikoneita.oon ollu tosi tyytyväinen.kuuntelin ed raskaudenkin tolla mun dopplerilla. toi ANGELSOUND ON VARMAA HUONO,KU HALPAKI.
Varmaan ihan ok laite ja mielenkiintoinen. Mua vaan aina hämää/epäilyttää tollaset yritykset jotka ei ilmoita tarkkoja yhteystietoja. Luulisi yrityksen voivan ilmoittaa myös postiosoitteen ja puhelinnumeron.