Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti ärsyttää!! Olen normaali painoinen

Vierailija
05.03.2016 |

Mitat on 170/62. Voisi siitä muutaman kilon pudottaa, muttei se selluliitin määrään vaikuta mitenkään. Todella masentavaa. Sitten näkee jos jonkinmoisia ylipainoisia, joiden jalat on ihan sileät. Miten mä pääsen siitä selluliitista eroon???

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti on sun kohtalosi, se on kivettynyttä :D

Hyytelölihaa muhkuraista sellaista :)

Hanki rasvasieppareita ja konjakkipillereitä

Vierailija
2/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne. Oon suunnilleen 164/54 ja selluliittiä todella paljon. Sama homma oli kun painoin 47 ja 58, sellun määrä oli sama. Samoin kun enemmän liikuntaa harrastaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla tosiaan selluliitti ei häviä millään, mulla esimerkiksi häviää lenkkeilyllä. Olen ollut 166/52 liikkumaton seluliitillä varusteltu mutta nyt 166/55 selluliititon lenkkeilevä nainen. Mitkään selluliittivoiteet ei mulla auttaneet himppuakaan.

Vierailija
4/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliitti lähtee ruokaa syömällä.

Vierailija
5/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaahan sitä nyt yleensä syödäänkin. Ehkä selluliittia saisi vähennettyä, jos yrittäisi saada itselleen selvästi näkyvät lihakset? Ap

Vierailija
6/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokaahan sitä nyt yleensä syödäänkin. Ehkä selluliittia saisi vähennettyä, jos yrittäisi saada itselleen selvästi näkyvät lihakset? Ap

Ei ne lihakset selluliittia poista eikä liikunta. Kyllähän ruokaa syödään, mutta nykyisin se ruoka taitaa olla vain keinotekoista mukaruokaa. Oikealla ruualla selluliitit lähtee.

Vierailija
7/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat on 170/62. Voisi siitä muutaman kilon pudottaa, muttei se selluliitin määrään vaikuta mitenkään. Todella masentavaa. Sitten näkee jos jonkinmoisia ylipainoisia, joiden jalat on ihan sileät. Miten mä pääsen siitä selluliitista eroon???

Normaalipainoinen!

Vierailija
8/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdasta ruokaa, paljon vettä ja sopivasti liikuntaa. Ei ole selluliittia minulla.

Vierailija
9/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut heräämään epäilys, että sellu näkyy paremmin lihaksen päältä, kuin lihaksettomassa vartalossa. Tai sitten se on tää järjetön kahvin kittaus

Vierailija
10/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu ennen mullakaan sellua kirjoitti:

Mulla on alkanut heräämään epäilys, että sellu näkyy paremmin lihaksen päältä, kuin lihaksettomassa vartalossa. Tai sitten se on tää järjetön kahvin kittaus

Sama. Aiemmin "laihaläskinä" puristamatta näkyvää selluliittia oli vain takapuolessa, mutta nyt se on alkanut hiipiä yläreiteen ja vähän aikaa sitten huomasin että jopa polven yläpuolella ja sisäreidessä näkyy selluliittia kun ne lihakset ovat jännittyneet. Ihan loogista toki, koska näkyi se selluliitti aiemminkin pahemmin takapuolessa lihaksia jännittäessä.

En juo kahvia, mutta söin viime vuonna/ syksynä varmaan liikaa proteiinia, joten olen miettinyt onko se voinut vaikuttaa.

En todellakaan halua kutistaa rasvaprosenttiani ihan alas vain päästäkseni selluliitista, mutta aion kokeilla laihduttaa muutaman kilon lähelle alipainon rajaa, jos se vaikka kuitenkin auttaisi.

Vierailija
11/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Aiemmin "laihaläskinä" puristamatta näkyvää selluliittia oli vain takapuolessa, mutta nyt se on alkanut hiipiä yläreiteen ja vähän aikaa sitten huomasin että jopa polven yläpuolella ja sisäreidessä näkyy selluliittia kun ne lihakset ovat jännittyneet. Ihan loogista toki, koska näkyi se selluliitti aiemminkin pahemmin takapuolessa lihaksia jännittäessä.

En juo kahvia, mutta söin viime vuonna/ syksynä varmaan liikaa proteiinia, joten olen miettinyt onko se voinut vaikuttaa.

En todellakaan halua kutistaa rasvaprosenttiani ihan alas vain päästäkseni selluliitista, mutta aion kokeilla laihduttaa muutaman kilon lähelle alipainon rajaa, jos se vaikka kuitenkin auttaisi.

Rasvaprosentilla ja selluliitilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
12/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten joillekin bikini fitness -mimmeillekin ilmestyy selluliittia kun he eivät ole kisakireydessä, vaikka kisakireydessä heillä ei näy yhtään muhkuroita? En ole tosin nähnyt mitään esimerkkikuvia tästä, mutta olen lukenut blogivuodatusta.

Vierailija
13/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen auttaa lihastreeni. Sellu ei oikein viihdy tiukan lihaksen päällä. Itse olen mieluummin hoikka ja selluliittinen kuin pullukka ja sileä. Näytän hyvältä hämärässä.

Vierailija
14/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis mulla olisi näkyvät lihakset, selluliitti näkyisi edelleen selvästi? Jos vaan laihdutan pari kiloa, selluliitti on ja pysyy? Hienoa!

Ap

Ps. Sori aloituksen kirjoitusvirhe "normaali painoinen"... :P

Vierailija
15/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siis mulla olisi näkyvät lihakset, selluliitti näkyisi edelleen selvästi? Jos vaan laihdutan pari kiloa, selluliitti on ja pysyy? Hienoa!

Ap

Ps. Sori aloituksen kirjoitusvirhe "normaali painoinen"... :P

Ei voi tietää, toisilla tuntuu selluliitti olevan sitkeämpää kuin toisilla.

Vierailija
16/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aina selluliittiä, mutta mitä enemmään jaksan kyykätä, sitä vähemmän sitä näkyy. En silti oikein viitsisi kyykätä, koska itseäni ei aasinpehvalook innosta.

Vierailija
17/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole selluliittia. Luulen, että juoksuharrastus pitää sen poissa.

Vierailija
18/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten joillekin bikini fitness -mimmeillekin ilmestyy selluliittia kun he eivät ole kisakireydessä, vaikka kisakireydessä heillä ei näy yhtään muhkuroita? En ole tosin nähnyt mitään esimerkkikuvia tästä, mutta olen lukenut blogivuodatusta.

Niin, että mutulla menet?

Vierailija
19/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa ihon kuivaharjausta luonnonmateriaalia olevalla pesuharjalla. Harjaukset sydämeen päin. Harjauksen jälkeen suihkuun ja rasvaus. Voidekin imeytyy paremmin kuivaharjauksen jälkeen. Minulla toimii.

Minulla oli aiemmin sileät sääret, mutta join jossain vaiheessa hiilihappojuomia ja sääriin tuli selluliittia. 

Vierailija
20/22 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että mutulla menet?

Oletko siis itse sitä mieltä, että jos ihmisellä on normaalissa rasvaprosentissa selluliittia, se selluliitti on edelleen näkyvissä jos ihminen laskee rasvaprosenttinsa niin alas, ettei rasvaa näy missään? Vähintään yhtä mutuilulta kuulostaa väite, että rasvaprosentti ei vaikuttaisi selluliittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä