Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuva, jos kuolisit, kuka huomaisi ensimmäisenä?

Vierailija
04.03.2016 |

Tätä aina joskus mietin huvikseni. Sillon kun olin töissä, niin varmasti siellä oltaisiin ensiksi pantu merkille, etten ilmesty töihin. Nyt kun olen työttömänä, niin voisi mennä aika pitkäänkin ennen kuin kukaan huomaisi. Ehkä vanhemmat jossain vaiheessa huolestuisivat, kun en vastaa viesteihin. Siihenkin tosin voisi mennä aikansa, jos heillä ei olisi mitään asiaa minulle.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja. Olen sanonut, että jos joku päivä olen ilmoittamatta pois, niin jotain on sattunut. Annoin rajaksi kaksi tuntia, sillä olen kaksi kertaa eläissäni nukkunut pommiinkin. Tämä tuli mieleen, koska sain todellakin vakavan sairaskohtauksen, mutta pystyin soittamaan pomolle itse ja menemään itse päivystykseen. 

Vierailija
22/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja. Olen sanonut, että jos joku päivä olen ilmoittamatta pois, niin jotain on sattunut. Annoin rajaksi kaksi tuntia, sillä olen kaksi kertaa eläissäni nukkunut pommiinkin. Tämä tuli mieleen, koska sain todellakin vakavan sairaskohtauksen, mutta pystyin soittamaan pomolle itse ja menemään itse päivystykseen. 

Viikonloppuisin en ole yleensä yksin, lisättäköön se tähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan max. kuukausi, sitten äiti tulis jo kirveen kanssa ovesta läpi.

Aika kauan sun äiti odottelisi... Meidän äiti tulisi viimeistään viikon kuluttua. Tai sisko ja veli.

Vierailija
24/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pyörähtää tässä lähes joka aamu ja ilta. Jos hän on poissa, isä ottaisi yhteyttä nopeammin, ja tietenkin työnantaja: teen töitä osittain kotona, joten ellei työkonetta olisi päiviin avattu, huomaisi kyllä. Tämä on nyt todistettukin: flunssa nousi nopeasti ja jouduin lähtemään samantien kotiin, enkä tietenkään avannut työkonetta kotonakaan kolmeen päivään, koska kiireellisimmät olin siirtänyt työkaverille. Työnantaja ei tästä tiennyt ja kun tuo työkaverikin sairastui, pomo soitti, halusi varmistaa mitä kuuluu, koska asun yksin. Tunnen jo tämän työnantajan niin hyvin, että tiedän hänen olleen oikeasti huolissaan ensin minusta, sitten töistä. Mainittakoon muuten, että teen proviisiopohjaista työtä, joten lyhyiden sairaslomien takia en tarvitse sairauslomatodistuksia.

Vanhempani ovat kuitenkin iäkkäitä, jossain vaiheessa tulee aika jolloin kukaan omainen ei minua kaipaa viikkoihin.

Vierailija
25/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon työttömänä, niin äiti varmaan huolestuisi ekana jos ei yli viikkoon saisi yhteyttä.

Vierailija
26/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja varmaankin aina pian. Pieni firma jossa vain muutama työntekijä, eikä todellakaan ole tapana edes mennä myöhässä ilmoittamatta.

Vierailija
27/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä työharjoittelupaikassa ihmeteltäisiin, kun minua ei näy siellä.

Vierailija
28/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa varmaan kaverit ekana ihmettelisi.

Vierailija
29/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että kuukausia menisi ennenkö kukaan mitään huomaisi

Vierailija
30/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyk.polin kotihoito käy kerran viikossa. On sovittu, että he tarkastavat tilanteen, jos en avaa ovea.

Voi olla, että koira hälyttäisi naapurit haukkumalla jo aikaisemmin.

Äiti tai paras ystävä tulisivat ehkä 2-3 päivässä, jos minuun ei saisi yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme