Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tykkää kovaäänisistä ja suulaista naisista?

Vierailija
04.03.2016 |

Ja nauravat vielä sellaista kiljuvaa huutonaurua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö? Kyllä minustakin on myös usein tykätty, vaikka olen aika hiljainen ja hillitty.

Vierailija
2/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä ainakaan. Kierrän moiset kaukaa!

t. Mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet sellaisista tykkää.

Naisen tulee olla kaino, vieno ja hiljaa silloin kun miehet puhuvat.

Vierailija
4/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et ilmeisesti ole sellainen ja nyt raukkaparka märehdit yksinäisenä? Ehkä sinullekin löytyy joku tossu joskus, tulee kotoa hakemaan ja tykkää kun et osaa puhua tai edes uskalla katsoa kohti. Ehkä. Voi teitä lapsukaisia..

Vierailija
5/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet katselevat tuollaisia yhdestä illasta pariin kuukauteen, sitten huolettoman hauskanpidon jälkeen pariutuvat asiallisen naisen kanssa.

Vierailija
6/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkoinen moottoriturpa, mutta kyllä miehet ovat aina tykänneet.

Kupletin juoni on siinä että osaa puhua muustakin kuin itsestään. Jos nainen puhuu kovaan ääneen ja koko ajan vain itsestään niin äkkiä siitä seuralaiset kaikkoavat.

Lisäksi puheenaiheet vaikuttavat, jos on paljon hauskoja juttuja niin kyllä niitä mielellään kuuntelee.

Osaan kyllä olla hiljaakin ja kuunnella.

Vierailija
7/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkoinen moottoriturpa, mutta kyllä miehet ovat aina tykänneet.

Kupletin juoni on siinä että osaa puhua muustakin kuin itsestään. Jos nainen puhuu kovaan ääneen ja koko ajan vain itsestään niin äkkiä siitä seuralaiset kaikkoavat.

Lisäksi puheenaiheet vaikuttavat, jos on paljon hauskoja juttuja niin kyllä niitä mielellään kuuntelee.

Osaan kyllä olla hiljaakin ja kuunnella.

Ja lisäyksenä että nauruni ei ole kiljuvaa.

Vierailija
8/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ilmeisesti ole sellainen ja nyt raukkaparka märehdit yksinäisenä? Ehkä sinullekin löytyy joku tossu joskus, tulee kotoa hakemaan ja tykkää kun et osaa puhua tai edes uskalla katsoa kohti. Ehkä. Voi teitä lapsukaisia..

Hahaa, aika normaali olen kyllä ja puolisokin löytyy. Mutten siltikään ymmärrä.

Vierailija
9/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset miehet saattavat langeta tuollaisen huutonaurajan kimakkaan kutsuun, mutta tuskin kukaan selvinpäin sentään.... on se niin vastenmielistä. Ärsyttävää huomionhakua vain. 

Vierailija
10/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jo äitinsä olivat samanlaisia. Hiljainen ja varautunut nainen on miehelle liian suuri mysteeri.

Vierailija
11/11 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehtona on nainen, joka ei ikinä sano mitään, eikä millään muulla tavoin ilmaise tai kerro ja/ tai näytä, että olisi kiinnostunut yhtään mistään ja jolle kaikki olisi vain yks -hailee ja aivan sama kun ajankäyttönsä hän jakaisi vain sohvalla makaamisen ja jääkaapilla käynnin välillä. Niin varsin todennäköisesti, huomaisin kaipaavani vierelleni naista, joka osoittaisi, että hänellä on kiinnostusta ympäröivää maailmaa /ympäristössään -olevia kohtaan ja sanosii sen sitten vaikka -toisinaan- kovempaan ääneen, ettei muille jäisi epäselväksi.  Jatkuva suun soitto -ihan kuten sen täydellinen vastakohtana -täydellinen haluttomuus  ilmaista itseään- saattaisi kyllä käydä hieman voimille.