Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuva, jos kuolisit, kuka huomaisi ensimmäisenä?

Vierailija
04.03.2016 |

Tätä aina joskus mietin huvikseni. Sillon kun olin töissä, niin varmasti siellä oltaisiin ensiksi pantu merkille, etten ilmesty töihin. Nyt kun olen työttömänä, niin voisi mennä aika pitkäänkin ennen kuin kukaan huomaisi. Ehkä vanhemmat jossain vaiheessa huolestuisivat, kun en vastaa viesteihin. Siihenkin tosin voisi mennä aikansa, jos heillä ei olisi mitään asiaa minulle.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat varmaan tai kissa.

Vierailija
2/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri hajusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta tai vuosi. Mulle soittaa vain puhelinmyyjä.

Vierailija
4/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja varmaan alkaisi aika pian kaivata.

Vierailija
5/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa. Varmaan söisi minua kuolemani jälkeen... Parka :(

Vierailija
6/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä varmaankin. Olen pph, eli arkisin vanhemmat huomaisivat heti etten avaa ovea aamulla. Siitä lähtisi eteenpäin.

Olen aika huono vastaamaan puheluihin ja viesteihin, mutta varmasti sisko huolestuisi, jos olisin vuorokauden vastaamatta. Hänellä on myös avain kotiini, eli tulisi varmasti käymään heti kun huolestuisi.

Vierailija
7/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan äiti alkaisi ihmetellä, jos en pariin-kolmeen viikkoon vastaisi. 

Vierailija
8/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja varmaan alkaisi ihmetellä missä rahat.

Vierailija
9/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa ajatellut tätä joskus. Silloin kun ei kavereiden kanssa olla aktiivisesti tekemisissä, niin varmaan kissa huomaisi, mutta eihän se kenellekään osaisi ilmoittaa. Kaverit huomaisi ehkä parin viikon jälkeen. Jos on aika, kun ollaan kavereiden kanssa enemmän yhteyksissä, niin hyvällä tuurilla viikon kuluessa joku alkaisi ihmetellä enemmän. Olen 21v opiskelija.

Vierailija
10/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tietää että käytän whatsappia usein joten huolestuu jos en ole ollut johonkin viiteen tuntiin paikalla... Hysteerinen se kyllä on!! Sillä on avaimet mun luokse ja tulisi kyllä jos en vastaisi koko päivään. Ja kyllä, pidämme yhteyttä joka päivä...

Vierailija
11/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti isännöitsijä kun olisi vastikkeet maksamatta.

Sinkkumies

Vierailija
12/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja, tai tarkemmin: työnantajan edustaja.

Vierailija
13/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti isännöitsijä kun olisi vastikkeet maksamatta.

Sinkkumies

Samoin. Muutama kuukausi saisi mädäntyä rauhassa ennenkuin isännöitsijä lähettäisi jonkun perimään maksamattomia yhtiövastikeita.

Vierailija
14/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijä. Ja kun hän kohta lopettaa, luultavasti ystävät ennen asiakkaita.

Vierailija
15/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni huomaisi ekana.

Vierailija
16/30 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAa'a. averit alkaisi ihmettelee kun ei netissä näkyisi tai juttelemaan kuuluisi mitään useempaa päivään. Äitin kanssa taas soitellaan yleensä viikottain melkeenpä, joten kyllä se huolestuisi jos ei vuorokaudenkaan päästä soitostaan tulisi mitään viestiä takasin.

Veikkaan että vanhemma tulisi lopulta kurkkimaan tänne jos ei mitään alkaisi kuulumaan, kun vain puolen tunnin ajomatkan päässä asun. 

Eli vanhemmat kai löytäisi. Ellei naapurit sitten alkaisi ihmettelemään, jos koirat alkaisi mahdollisesti huutamaan nälkäänsä tms. Tosin ajoittain mulla on myös sovittuna paljon menoja, joten niistäkin voisi joku hoksata jotain jos ei mitään kuuluisi eikä puhelimeen vastaisi eikä paikanpäälle ilmestyisi... ehkä tulisi sitten piankin  kurkkimaan mikä on vialla. 

Vierailija
17/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan max. kuukausi, sitten äiti tulis jo kirveen kanssa ovesta läpi.

Vierailija
18/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni, jonka kanssa soitellaan tai lähetellään useita viestejä päivittäin. Vanhempani ovat kuolleet eikä minulla ole sisaruksia.

Vierailija
19/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan työkkäri koittaessaan ilmoittaa että karenssia pukkaa kun en kuoltuani hakenut johonkin osoitettuun aivokirurgin hommaan (en ole lääkäri). 

Vierailija
20/30 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni asuu samassa rapussa. Vietämme aikaa yhdessä lähes päivittäin ja hänellä on avain. Kyllä tuo tulisi aika pian tarkistamaan tilanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä