Olen humalassa, kerron syvällisiä vastauksia kysymyksiinne
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Palstapsyko kirjoitti:
Mitä luulet, onko kvanttifluktuaatiolla mitään tekemistä maailmankaikkeuden synnyn kanssa?
Näin on esitetty. En ole alan asiantuntija, ja veikkaan että vastausta ei koskaan löydy vaikka lähelle päästäisiin. terv aapee
Olikohan se sit Higgsin bosonin vika, että muututtiin materiaksi tuossa virhetilassa?
Mikä olisi paras teoria, jota voisi yrittää soveltaa elämään?
80% Taxi vodkaa. Tosin pitää laimentaa jotta menee kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Miks poikaystävän erilainen naismaku, (omasta poikkeeva) vituttaa niin paljon?
koska ideaalitilannehan olisi että sinä olisit täydellinen match poikaystäväsi naismakuun. Voi olla että poikaystävälläsi on epärealistinen kuvitelma siitä millainen olisi hyvä nainen hänelle ja ehkä oletkin juuri se mitä hän haluaa. Ei voi tietää.
terv aapee
Palstapsyko kirjoitti:
Mitä juot? Minä juon Sartori Regoloa, mutten ole ehtinyt vielä humalaan...
en juo enää mitää,laskuhumala koittaa jossain vaiheessa. terv aapee
Palstapsyko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstapsyko kirjoitti:
Mitä luulet, onko kvanttifluktuaatiolla mitään tekemistä maailmankaikkeuden synnyn kanssa?
Näin on esitetty. En ole alan asiantuntija, ja veikkaan että vastausta ei koskaan löydy vaikka lähelle päästäisiin. terv aapee
Olikohan se sit Higgsin bosonin vika, että muututtiin materiaksi tuossa virhetilassa?
Ehkäpä se oli: baradoxi. terv aapee
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi paras teoria, jota voisi yrittää soveltaa elämään?
Elämä itsessään soveltaa monia hyviä teorioita. Jos tarkoitit kysymykselläsi että mitä elämänviisautta voisit pitää ohjenuoranasi, niin voisin ehdottaa vaikkapa tällaista: eilistä ei enää ole, huomista ei ole, on vain nykyhetki ja sekin on jo menneisyyttä.
terv aapee
Ei kysyttävää, mutta ah miten suloinen tuo sun "tervapee" (kaikkine versioineen) on.
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyttävää, mutta ah miten suloinen tuo sun "tervapee" (kaikkine versioineen) on.
kiitos pidän siitä itsekin . nimittäin "terv. ap" on luettuna tervaapee eli tervaperse. Siitä se. terv aapee
Mitä juot? Minä juon Sartori Regoloa, mutten ole ehtinyt vielä humalaan...