Paljonko teillä on rahaa säästössä?
Toisen ketjun perheellä on rahaa säästössä 30 000€.
Meillä n.2500€
Meillä on asuntolainaa jäljellä n.30 000€ ja pidän sitä isona summana...mutta toisilla on sen verran rahaa pahan päivän varalle. :D
t. KÖYHÄ
Kommentit (32)
Möin mummoni metsät ja nyt säästössä 215778 € . No, saimme itse kaiken ja olemme.....no....AHNEITA. T.sirpa
Noin 50 000€.
18 000€ osakkeissa ja loput säästötilillä, eläkesäästötilillä sekä käyttötilillä.
Nainen 35. Ei velkaa.
Säästöjä 7 000 e, asuntolainaa 79 000 että . Kaksi työssäkäyvää (ikää 31 & 32 vuotta), ei lapsia.
No olen entistä vakuuttuneempi köyhyydestäni. :D ap
Mulla 4000e. Ostin viime kesänä asunnon, joten säästöt hupeni siihen. Tuon summan olen kerännyt sen jälkeen.
säästössä muutama tonttu, mutta en tiiä mitä niille tekis, kai joku laki kohta keksitään että hallitus saa hakea ne meidän tileiltä ja käyttää tähän hyvinvointivaltioon kun me ei kerran käytetä.
230ke velkaa, asunnon arvo n. 300ke. käytännössä ei säästöjä, pari tonnia pyörii tilillä, joskus enemmän, joskus vähemmän
Ei ole säästössä mitäää. ja tuskin tulee
Ei ole säästöjä. Kaikki menee, mitä tulee. Asuntolainaa 130 000, sitä lyhennän 800€/kk. Mies on työtön, minä töissä. Verojen jälkeen palkkaa jää käteen 2000€. Siitä sitten lainan lyhennykset, laskut, ruuat. Baareissa ei käydä, ei elokuvissa tai missään muuallakaan.
2000€ mutta se on oikeastaan matkakassa
Miten sen nyt mieltää. Mikä on ylimääräistä = säästössä ja mikä sitten taas jotain muuta. Eihän siihen ole aukotonta totuutta ellei sitten katsota pankkitilin saldoa tiettynä päivänä.
Noin 3000e säästössä.
Lisäksi asuntosäästötilillä n. 4000e.
Eipä tässä kovin rikkaita olla mutta onnellisia senkin edestä mieheni kanssa <3
No "kiva" että emme ole ainoa perhe, jolla on hyvin vähän säästöjä. Tosin tulommekin on aika pienet, joten ei siitä paljon säästellä. Mutta pienet on menotkin! :) ap
Ei mitään, enkä omista mitään.
En ole nimittäin ikuisesti tänne jäämässä.
Ylihuomenna tosin lennän Vanuatulle ja ratsastan auringonlaskuun!
T. Onnellinen joka käyttää kaiken , eikä haluakaan säästää
Niin ja olen nainen sinkku 39v. 2 aikuista lasta, elättävät jo itse itsensä . Toinen tosin osti oman yksiön 18-vuotiaana ;)
Meillä on myös asuntolainaa jäljellä 30000 ja mun mielestä se on pikkuhiluja. Omia säästöjä on miehen kanssa saatu kasaan 60000 ja perintöjä on lisäksi 140000, ja toki sitä taloakin on maksettu jo 100000.
Keski-ikäisiä ollaan.
Säästöjä noin 4,5 tuhatta, josta osa rahastossa
Yksin asuva 24v opiskelija olen.
Meillä on säästössä n. 25 000 e. Asuntolainaa on 50 000 e.
Viimeaikoina on säästöt huvennut, kun toinen perheen vanhemmista on työtön, mutta halutaan silti tehdä vuosittaiset lomamatkamme. Sitten kun menee alle 10 000 euron ja uutta työtä ei ole löytynyt, pitää vetästä liinat kiinni :)