Kun eka seksikerta uuden kanssa, kehtaatko sanoa ei jos
liian pieni kalu?
Itse sanoin, vaikka jo alasti ja vauhdissa. Oli pakko.
Miehet voisi kertoa asiasta, välttyisi noloilta tilanteilta.
Kommentit (9)
Heinä se on mikä kutittaa..
Jo saisi valita nakin tai makkaran,kyllä suurin osa naisista valitsee makkaran.
Pimpsa on venyvä osa, kyllä sillä on väliä, minkäkokoista sinne lykkää.
Jos joskus pääsisin intiimiin kontaktiin ihastukseni kanssa, niin ei olisi mitään väliä sillä minkä kokoinen hänellä olisi. Voitaisiin ihan vain olla sylikkäin ja suudella, se riittäisi minulle. Tai ihan mitä vain hän haluaisi.
Olen sanonut. En voinut mitään, mutta tuli suoraan sanottuna huono olo siitä pikkupojan pilistä, joka sillä isolla miehellä oli. Siis erektiossa aivan valehtelematta peukaloni kokoinen. Muuten en ole ikinä ajatellut, että koko olisi este, mutta teki oikeasti pahaa ja en halunnut koskea siihen. Hävettää vieläkin ja tuntuu ikävältä miehen puolesta. Eihän siihen olisi saanut edes kortsua päälle ja vaikka olisi saanutkin, niin eihän sitä olisi saanut kuin vähän huulille pyörimään kun miehellä oli vielä hieman mahaakin.
Säälistäkö sen kanssa pitäisi kuitenkin sekstailla :)
joo, kiitos ei.
En sanoisi, mutta asia ei ole kehtaamisesta kiinni. Minulla vain on periaate, että tuollaisista ei loukata siinä tilanteessa.
Kyllähän se kokeilla pitää jos kerran on sille mallille edetty.
On minulla ollut kyllä yksi yllätyskin tuon suhteen. Kovin oli pieneltä vaikuttava kalu, mutta kovasti minä silti vikisin ja tyytyväiseksi tulin. En tiedä mikä kikka siinä oli, ei ollut sitten toista kertaa kun seminaarituttavuus ja itse olin jo varattu.
Nykyisni kanssa eka kerta kävi niin että lerpahti ennen sisäänpanoa jännityksestä. Minä sitten pari tuntia miestä hellin ja kas niin hyvää sain että piti oikein omaksi varata, ihan vihkipallin päällä.
N29
Vierailija kirjoitti:
liian pieni kalu?
Itse sanoin, vaikka jo alasti ja vauhdissa. Oli pakko.
Miehet voisi kertoa asiasta, välttyisi noloilta tilanteilta.
Huono provo, mutta kerro toki heti. Näin mies tietää millaisen naisen kanssa oli aikeissa harrastaa seksiä ja osaa seuraavalla kerralla etukäteen varoa samoja merkkejä.
Jos et olisi provo niin kysyisin miten suhtautuisit mieheen, joka riisuuduttuasi esimerkiksi rintojesi tai häpyhuulten muodon nähtyään kieltäytyisi harrastamasta kanssasi seksiä.
Mies pyysi uudenvuodenjuhliin, juhlissa oli jo pussailtu ja kutsuin luokseni jatkoille. Olohuoneen sohvalla mies sitten jollain sormitempulla onnistui aiheuttamaan melkoisen räjähtävän sarjaorkun, olisi siinä vaiheessa jo pitänyt epäillä jotain, kun sain taas jalat kantamaan suunnattiin makuuhuoneen puolelle jossa kiskoin mieheltä vaatteita pois ja oisko ollut joku 12-senttinen nakki mikä sieltä sitten paljastui. Kysyin että tuollaisellako ajattelet homman hoitaa, pippeliparka lerpahti suunnilleen siihen paikkaan ja heitin tyypin pihalle samantien. Ei jatkoon. Joku varoituskyltti pitäisi noissa kyllä olla.
Vai tarvitsisiko miehenä varata pesäpallomaila sinun kaltaistesi varalle. - Työntelen sitten sillä, jos uskot, että hyvä seksi on kiinni vain siitä, että miehellä on mahdollisimman iso viisari... Tai miltä sinusta tuntuisi jos unelmiesi mies kommentoisi juuri ennen seksin aloittamista, että ei voikaan kun sinulla on liian löysän näköinen alapää, eikä siksi haluakaan seksiä kanssasi...