Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä minun kannattaisi opiskella, että pääsisin parempiin hommiin?

Vierailija
04.03.2016 |

Tällä hetkellä olen toimistosihteeri. Koulutukseltani olen yo-merkonomi ja liiketalouden tradenomi. Onko mahdollista opiskella täysin etänä jotain ylempää tutkintoa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "paremmilla hommilla"? Pelkästään parempaa palkkaa vai mitä? Ja mitä työnkuvaan nyt kuuluu ja miksi haluat vaihtaa työpaikkaa/alaa?

Vierailija
2/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tarkoitan parempaa palkkaa ja työntäyteisempää työtä. Nykyisessä työssä kärsin bored outista vai miksi sitä kutsutaan.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KTM ja sieltä rahoitus vai mikä se kovin ala oli.

Vierailija
4/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko? Olen erityisopettaja ja tylsää sekuntia ei ole. Kaipaan rauhaa! Mulle taivas olisi olla bored!

Vierailija
5/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ainakaan etänä onnistua?

Vierailija
6/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ainakaan etänä onnistua?

Yksityisessä kauppiksessa kai onnistuu. Kirjaimellisesti mikään muu tutkinto ei taida onnistua täysin etänä.

Vierailija
7/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskentatoimea sanotaan varmimmaksi työllistäjäksi kauppakorkeakoulusta, mutta mä oon varmaan se säännön vahvistava poikkeus. Ilmeisestikin vääränlainen työnhakustrstegia, ei suhteita tai vääränlainen työkokemus.

Jos sulla kerta on kokemusta ainakin toimistosihteerin hommista, saattaisi sulla olla parempi mahdollisuus myös työllistyä KTM-tutkinnon jälkeen.

Kiinnostaako sua kirjanpito/taloushallinto vai pankki- ja finanssiala? Tradenomin koulutuksellakin voit oikein mainiosti hakea noille aloille töihin ja edetä urallasi eteenpäin! Ei siis kannata irtisanoutua, mutta alat laittaa avoimia hakemuksia haluamiisi tehtäviin muihin yrityksiin. :)

Vierailija
8/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Työntäyteisempää työtä"?? No, toimistosihteerien yleinen työmarkkinatilanne on heikko, joten iloitse siitä, että sulla on ylipäätään työ. Luontevin jatkokoulutus tuohon olisi varmaankin KTM, mutta en usko (varmaa tietoa ei ole), että mitään maisterintutkintoa voi tehdä Suomen yliopistoissa pelkästään etänä. Ajattelit ilmeisesti tylsän työsi ohessa työaikana vetäistä tutkinnon? Ei taida onnistua.

Vierailija
9/9 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yamk.