100 000 allekirjoittajaa Suomen luonnon puolesta
Oletko sinä allekirjoittanut jo?
http://pysaytetaanmetsahallituslaki.fi/
Toivottavasti HS tekee tästä etusivun uutisen!
Kommentit (40)
Adressiin mahtuu kyllä lisää nimiä.
Allekirjoitettu. Hesarin juttua voi odottaa, Iltalehtikin poisti uutisen, lienekkö toimittaja saanut varoituksen.
Mites noi iäkkäät, jotka ei käytä nettiä, saataisiin mukaan. He tuskin edes tietävät tämmöisestä suuren luokan kusetuksesta. Mites nyt seurakunnat yms, voisitteko auttaa (antamalla pienen tilan jonkun pöydän kulmauksesta) vai vieläkö kiirettä pitää pakolaisten kanssa.
Kaikki on kaupan ja myydään jos vaan joku riittävästi maksaa.
Näkyykö minun nimeni sitten julkisesti jossain jos allekirjoitan tuon?
Vierailija kirjoitti:
Jaksaisitko itse tsekata jotain sadan tuhannen ihmisen nimilistaa?
Ja jos joku jaksaa - niin terveisiä vaan!
Nimi tässä adressissa ihan kunniallista "julkisuutta".
Nykyinen hallitus on valmis myymään vaikka mummonsa. Nyt kansalaiset kapinaan! Adressin allekirjoitus on vähintä mitä jokainen voi tehdä.
Miksi tuohon täytyy laittaa sähk.osoite?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuohon täytyy laittaa sähk.osoite?
Sillä varmaan halutaan erotella eri ihmiset toisistaan ja nähdä, ettei sama äänestä kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Samannimisiä ihmisiä on maa täynnä. Paikkakuntaa ei ole pakko laittaa. Itsekin allekirjoitin ensimmäistä kertaa omalla nimelläni julkisen adressin, koska asia on todella tärkeä.
Sähköposti tarvitaan jotta voidaan varmistaa että jokainen allekirjoittaja on oikeasti yksi ainut ihminen. Eli adressin voi allekirjoittaa vaan kerran.
Juuri pari viikkoa sitten löysin isoisovanhepieni allekirjoitukset Suuresta Adressista ja isovanhempieni nimet Kulttuurirahaston lahjoittajalistalta.
Toivon, että minunkin jälkeläiseni näkisivät ja tietäisivät, että olen ollut aktiivinen tärkeissä asioissa.
Kirjastoihin saa ainakin kuka tahansa viedä adressin allekirjoitettavaksi. Jos joku kokee sydämen asiakseen tällaisen tehtävän ottaa. Itse on allekirjoitettu, mutta aika ei kyllä valitettavasti riitä, että menisin semmostä tekemään..
Up up! Tämä on tärkeä aihe. Pidetään ketju ylhäällä.
Vieläkö tähän ehtii allekirjoittaa? Mikä on takaraja?
Olen joo!