ihan simppeli kysymys - mistä tietää onko nainen kiinnostunut seksuaalisesti toisesta naisesta?
En tiedä mitä itse tunnen, enkä tiedä mitä hän tuntee. Uusi tuttavuus, olen hetero. Mutta kaipaan häntä ja ajattelen häntä, sillälailla, usein. Halataan - usein. On erittäin hauskaa yhdessä, samalla aaltopituudella. Mistä tietää mitä hän tuntee, oikeesti? enhän mä voi tietää onko silmäpeli vain mun kuvitelma koska toivon niin. Enkä uskalla ottaa asian puheeksi etten pilaa ystävyyttämme. Tunnettu noin vuoden verran. Molemmilla perhe. Huokaus.
Kommentit (7)
uskon että moni haluaisi kokeilla olla toisen naisen kanssa mutta on todella riskaapelia peliä kysyä tai ottaa se askel siiihen suuntaan...pelottaa tottakai, eikä halua että toiset saa tietää...
Ehkä voisit mainita yleisellä tasolla kaverillesi, että olet alkanut tuntea viehtymystä joihinkin naisiin ja katsoa reaktiota. Jos hän tuntee yhtään samoin, tuskin ainakaan kavahtaa puheitasi.
minä ainakin kysyisin suoraan. Ei kai kunnon ystävyys siihen kaadu...vai?
kyllä ystävyys voi siihen kaatua mun mielestäni, tai se ei enää ole samanlaista jos tietää että "Anna" kiinnostunut minusta seksuaalisesti.
Ei kai sitä varmasti voikaan tietää puhumatta asiasta. Jos halaatte usein, en tiedä kuinka yleistä se on kavereiden kesken, ei meillä ainakaan...tai? miten muilla?