Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin iskit viimeksi silmää ja miksi? ;)

Vierailija
04.03.2016 |

Työpaikan ihastukselle iskin silmää muiden näkemättä, kun sanoin kaikille, että nähdään taas maanantaina, vaikka meillä on miehen kanssa taas treffit illalla. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä aina myötähäpeä kun näkee jonkun iskevän silmää.

Vierailija
2/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti sitten iskin silmää tuntemattomalle harmaatukkaiselle papalle, joka iski ensin minulle silmää. Hän rupesi juttelemaan kaupassa eräästä elintarvikkeesta ja kertoi senkin, mitä mamma sen syömisestä piti. Tuokion lopuksi pappa taputti minua olkapäälle ja toivotti hyvää viikonloppua. Oli kiva kokemus. (Olen siis ruma viisikymppinen, joten mistään epäilyttävästä ei ollut kysymys.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa itselläni rohkeutta osoittaa tunteeni ihastukselleni. Silmän nikkaus on hauska tapa. Harmi vaan, hän onkin naimisissa oleva mies. Tuskin mitään saumoja mulla häneen....

Vierailija
4/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka helvetti niin oikeesti tekee?

Vierailija
5/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>wink wink<

Vierailija
6/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo oikein ikinä kokenut luontevaksi iskeä silmää. Tiedostan kyllä että tietyissä tilanteissa joissa joku muu iskisi silmää minulla on vaan tietynlainen hymyilevä intensiivinen katse. Silti minusta silmän isku on yleisesti ihan hauska tapa.

Vierailija
7/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koiralle aamulla. Se iski ensin mulle silmää niin tuli sitten vastattua siihen. :D

Vierailija
8/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koiralle aamulla. Se iski ensin mulle silmää niin tuli sitten vastattua siihen. :D

:D :D

Vierailija
9/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iski silmää mummeli, joka kertoi naapurinsa vink vink yövieraasta. Luulin ensin, että mummolla meni roska silmään, mutta tajusin sitten millasesta yövieraasta on kyse. Liekö mummo vakoillut naapurinsa ikkunan takana:)

Vierailija
10/10 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla aviomiehelleni 😉 (salaa tietysti). Tämä vain nauroi takaisin 😁