Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset käyvät kuntosalilla?

Vierailija
04.03.2016 |

Rasvainen ja heikko estrogeenipommin lihaskasvu on hidasta. Miksi käydä salilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla (valitettavasti) sekä rasvamassan että lihasmassan kasvatus on aika helppoa. 

Vierailija
2/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen lihaskasvun pitäisi olla nopeaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatan lihasta. Olen nyt vuoden käynyt ja muutos on melkoinen. Lisäksi pois on jäänyt kaikki selkä- ja olkapääkivut ja nukun paremmin, voin yleisesti ottaen paljon paremmin.

Vierailija
4/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tavoittele lihaskasvua vaan ylläpidän perusvoimaa. Olen nainen ja todennäköisyyteni elää hyvin vanhaksi on todennäköinen, joten en halua lihasteni surkastuvan iän myötä.

Vierailija
5/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin mieskin, mutta ilman sitä valtavaa egoa:)

Vierailija
6/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua varsinaisesti kasvattaa lihaksia? Jos haluaa ylläpitää kuntoa? Kaikenlaista sitä täälläkin ihmetellään.

Vierailija
7/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan käy salilla lihaksia kasvattamassa. Käyn huoltamassa ja ylläpitämässä lihaksistoani, en bodaamassa.

Vierailija
8/8 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan!! Hurahdin vuonna -02 ollessani 17. Se on se adrenaliini, kun saa lusätä painoja ja huomaa, että taas jaksaa paremmin! Ja vaan se mieletön fiilis, kun on taas paremmassa kunnossa. Oi vitsi, se on niiiin ihanaa! Ei mua kiinnosta, kuinka lihaksikkaalta näytän, höpsö. Mua kiinnosta, et jaksan tehdä kaikki ulkotyöt mökillä, juosta kovaa, vetää pari leukaa jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme