Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhottaa käydä erään ystävän luona, kun ovat miehensä kanssa.. no, vähän wt

Vierailija
04.03.2016 |

kumpikin vetää sähköröökiä SISÄLLÄ. vanha ok-talo, jossa sellainen kellarinhaju ja tavaraa ympäriinsä niin, että hyvä kun kävelemään mahtuu!

seassa iso koira, undulaatteja ja 2 teiniä joista toinen tuntuu lukkiutuneen pysyvästi yläkertaan kuuntelemaan Petri Nygartia niin, että ikkunat tärisee..

aina kun sieltä lähtee, vaatteet haisevat ja korvissa soi ! tai jos käy meillä, jälkeen jää ikävä haju.
sääli, sillä tämä ystävä on muuten ihan mahtava tapaus! :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itsellänikin vähän tuontyyppisiä kavereita pari, ja minua ei kyllä inhota yhtään. Minusta kaikenlaiset elämäntyylit on ihan ok ja kivaa että on erilaisia.

Vierailija
2/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kahvilaan.

Vierailija
4/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät vetäisi sähköröökiä sisällä? Talossa on varmaan hometta, kaikilla on omat siisteyskäsityksensä ja teinien musamaku nyt on yleensä huonohkoa.

Vierailija
5/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ikävää avautua tuollalailla ystävästä jossain av-palstalla.hieman ajattelisin sinuna:(

Vierailija
6/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minulla on migreenitaipumus ja poikani kummitäti suuttui, kun sanoin että hänen sähkötupakkansa tekevät pääni kipeäksi !

oli ilmeisesti liikaa vaadittu, ettei polta kun menen käymään ;(

Vierailija
7/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta ei käy ilmi mitä etnis-sosiaalista ryhmää edustat, mutta ehkä Petri Nygartia(?) kuuntelemaan telkeytynyt teini ei vain pidä sinusta, koska saatat olla esim. tpt (trailer park trash) ja hän sentään asuu vanhassa okt:ssa. Kun sinä et ole paikalla hän saattaa olla mitä sosiaalisin ja viehättävin ihminen.

Suomessa roskaväki (trash) on niin voittopuolisesti valkoihoista (white), että wt-termin käyttäminen on täysin järjetöntä. Jos tietäisit tuosta nimityksestä yhtään mitään, et käyttäisi sitä.  Kannattaisi ehkä myös perehtyä siihen, mitä ystävällä ja ystävyydellä noin keskimäärin tarkoitetaan. 

Mutta ongelmaasi on selkeä ja helppo ratkaisu: älä käy ystävän luona. 

Vierailija
8/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin migreeni mutta ei tulisi mieleenikään mennä sanomaan kaverille, mitä saa omassa kodissaan tehdä tai jättää tekemättä mun kyläilyn aikana. Jos saan migreenin aina kyläillessä, ymmärrän kyllä jättää tällaiset kyläilyt väliin ja tavata sitten jossain muualla.

Vierailija
9/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eräällä tutulla, joka pyytänyt monesti kylään. Asuu niin kaukana, etten ole mennyt. Ja nyt kun olen mennyt, tuskin menen uudestaan. Siis se haju! Kun astuin sisään sinne omakotitaloon, olisin voinut samantien lähteä pois. Joku pistävä ja kuvottava haju. En tiedä johtuuko koirista vai mistä, mutta asunto oli lisäksi ihan kauheassa kunnossa. Yritin olla kohtelias ja kestää edes jonkin aikaa. Mitän ei tarjottu, mutta toisaalta pöydät oli täynnä roinaa, en tiedä missä sitä olisi edes syönyt. Kaikkialla oli likaista ja sotkuista ja haisi kamalalle. Sanoin olevani allerginen koirille, koska oli vaikea hengittää ja että minun on lähdettävä. Voi olla, että olenkin. Mietin miten joku oikeasti voi asua sellaisessa asunnossa.

Olen itse myös jokseenkin sekainen ihminen, olen laiska järjestelemään tavaroita, mutta meillä ei haise ja on pääosin siistiä ja asiat järjestyksessä. Laatikot taas ei niinkään ja pyykkivuori saattaa kertyä ja tiskit saatan laittaa vasta illalla koneeseen.

Vierailija
10/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopin talo haisee homeelle (maakellari) ja anoppi käyttää liikaa hajuvettä.

Molemmista olen sanonut (ystävällisesti), molemmista on ottanut nokkiinsa. Talo ei kuulemma haise ja jokainen saa käyttää hajuvettä. Talo kylläkin haisee ja haju tarttuu myös vaatteisiin ja hiuksiin. Anoppi haisee hometalolta ja hajuvedeltä. Hajuvettä saa toki käyttää, mutta meille tulee siitä paha olo jos on meillä yökylässä. Koitan sietää 🙊. Jotkut ihmiset ovat vain sen arvoisia.

Vierailija
11/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä yritys, mutta sähkötupakan höyry ei haise.

Vierailija
12/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no minulla on migreenitaipumus ja poikani kummitäti suuttui, kun sanoin että hänen sähkötupakkansa tekevät pääni kipeäksi !

oli ilmeisesti liikaa vaadittu, ettei polta kun menen käymään ;(

Tämä on täyttä hölinää, mutta muiden kontrolloijat lopeta ikinä, aina ne saa oireita milloin mistäkin, mikä sinänsä on niille ihan oikein.

Vierailija
13/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaako hän virkkeet pienellä alkukirjaimella? Erityisen wt!

Vierailija
14/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesta ei käy ilmi mitä etnis-sosiaalista ryhmää edustat, mutta ehkä Petri Nygartia(?) kuuntelemaan telkeytynyt teini ei vain pidä sinusta, koska saatat olla esim. tpt (trailer park trash) ja hän sentään asuu vanhassa okt:ssa. Kun sinä et ole paikalla hän saattaa olla mitä sosiaalisin ja viehättävin ihminen.

Suomessa roskaväki (trash) on niin voittopuolisesti valkoihoista (white), että wt-termin käyttäminen on täysin järjetöntä. Jos tietäisit tuosta nimityksestä yhtään mitään, et käyttäisi sitä.  Kannattaisi ehkä myös perehtyä siihen, mitä ystävällä ja ystävyydellä noin keskimäärin tarkoitetaan. 

Mutta ongelmaasi on selkeä ja helppo ratkaisu: älä käy ystävän luona. 

Mua tympii kun ollaan niin jenkkijenkkijenkki, että tällaiset sanonnat ovat tänne edes pesiytyneet. No mitäs ne tummat elätit sitten muuten ovat, black trashia vai? Eikun sehän on rasistista sanoa niin...

Vierailija
15/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät vetäisi sähköröökiä sisällä? Talossa on varmaan hometta, kaikilla on omat siisteyskäsityksensä ja teinien musamaku nyt on yleensä huonohkoa.

Mitä itse kuuntelet?

Vierailija
16/16 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskakohan white trash -termiä heiluttelevat AV-mammat oppivat mitä tarkoittaa WASP/ wasp, ja koska he alkavat sitä käyttää ja miten? Enkä nyt tarkoita waspia merkityksessä ampiainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi