Laihtumisen huonot puolet
Kommentit (18)
Myös hyvät muodot vähenee. Rypyt ja naaman valuminen tulee paremmin esiin.
Tuossa omani.
tiainen. kirjoitti:
Aina palelee.
Niin riippuu tietysti paljonko rasvakerrosta jää laihtumisen jälkeen.
sappivaivat/kivet. varsinkin jos pudottaa paljon painoa nopeasti. mulle tuli ja ihan kamalia kipukohtauksia tulee välillä jos on syöny vähääkää huonommin tai rasvasta. viimeks jouduin menemään akuuttiin ambulanssilla koska sattui niin paljon että en voinu olla missään asennossa enkä voinu toisaalta liikkuakkaan. itkin ja valitin ja toivoin että taju lähtisi ees.
Kun paljon laihtuu, niin se roikkuva nahka. Mulla on maha kuin joku tyhjä vyölaukku.
Lisäksi silloin kun laihdutin paljon, oli suunnattomia vaikeuksia hahmottaa oma keho. Näin itseni paljon isompana kuin mitä olin, joten esim. vaatteiden osto oli tosi vaikeaa, kun oletin että ei mikään mahdu jne. Nettitilauksissa tuli tästä syystä jatkuvasti harhalaukauksia, ja monta kokoa liian isoja vaatteita.
Ihmisten reaktiot. Kauheeee, älä enää laihduta, varovasti nyt, ei enempää, oot jo liian laiha jne. Ja totuushan siis oli se, että laihdutin itseni äärettömästä ylipainosta normaalipainon ylärajoille.
Koko ajan palelee. Kun ei ole enää eristystä... Jouduin aloittamaan villakerraston käytön talvella ja teenjuonnin pitääkseni itseni lämpimänä.
Mua ahdistaa eniten miesten lisääntynyt huomio...
Mulla laski itsetunto. Ehkä syynä ympäristön luomat paineet laihtua lisää.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat pienenee.
Tämä. Pienenee ja roikkuu. Ja tosiaan rypyt näkyy enemmän. Lisäksi verenpaine on laskenut, joten ylös noustessa pyörryttää. Hyviä puolia silti paljon enemmän!
Täällä jo mainittiinkin, mutta naama vanhenee, kun koko silmänympärys on yhtä kurttua, tissit on kaksi tyhjää ja roikkuvaa nahkapussia ja mahanahka jää tutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat pienenee.
Tämä on se syy laihduttaa!
S koon vaatteet usein loppu eikä alesta löydä mitään.
Joutuu ostamaan uusia vaatteita.