Kiitos Yle, nyt jäi pikkukakkosseksit välistä!
Siellä näyttävät nyt jotakin hiihtokilpailua Pikku kakkosen sijaan. Oli tänään tarkoitus juuri tähän aikaan istuttaa lapsi telkkarin ääreen, jotta voisin mieheni kanssa vähän harrastaa juttuja sillä aikaa. Mutta ei sitten.
Kommentit (15)
Laittakaa youtubesta pyörimään joku vanha lastenohjelma. Onko vielä paljonkin tv:n ohjelma-aikataulusta riippuvaisia vanhempia?
Pitääkö sitä joka välissä päästä panemaan?
Kaikesta jaksattekin nalkuttaa.Jumalauta.
Mä ajattelin otsikosta, että tehdään pikkukakkosta ja nyt mies katsookin hiihtoa, niin ei ollut seksiä.
Mä luulin, että pikkukakkosessa on näytetty sukupuolivalistusohjelma ja ap pillastunut siitä.
Pakkoko niitä lapsia oli tehdä? Minä se vain nautin panemisesta milloin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä näyttävät nyt jotakin hiihtokilpailua Pikku kakkosen sijaan. Oli tänään tarkoitus juuri tähän aikaan istuttaa lapsi telkkarin ääreen, jotta voisin mieheni kanssa vähän harrastaa juttuja sillä aikaa. Mutta ei sitten.
Jos valtion pussista perustetaan bordellit, niin sitten minäkin voin maksaa seksistäsi veroja.
Tuollahan tuo Areenassa on tämän päiväinen pikkukakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että pikkukakkosessa on näytetty sukupuolivalistusohjelma ja ap pillastunut siitä.
Niin mäkin :D
Koska uusavuton äiti ei keksi mitään tilalle vaikka hänellä on selkeästi netti käytettävissä.
Tämä pikkukakkos narina on sitä perinteistä jatkumoa tälle kyllä minä taas mieleni pahoitin kultturille.
Yle Areenasta voi katsoa kaikki pikkukakkosesta ohjelmat.. Ei oo vaikeaa..ihme kitinää ku just tänää Certtu-Mirkkuli ei nähnyt pikkukakkosta..
Luulin että täällä puhutaan Marja Hintikasta...
Toivottavasti eivät kuule teitä seinän läpi..
Tämähän ilmoitettiin eilen pikkukakkosen alkaessa ja loppuessa, tuli tänään aiemmin.
Jep täällä ihan sama juttu!!!!! Kyllä vaan ottaa päähän!!!