Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei uskonut että mulla on yskä, ei antanut yskänlääkettä.

Vierailija
03.03.2016 |

Olen ihan ihmeissäni, kävin lääkärissä yskän takia, pyysin jotain yskänlääkettä että saisin yöllä nukuttua. Lääkäri kuunteli keuhkot katsoi kurkun ym. ja totesi että ei ole tarvetta lääkkeeseen, ei kuulosta yskää olevan.

Luulikse että mä olen joku lääkkeiden väärinkäyttäjä vai mitä?
Mitä hyviä kotikonsteja nyt olisi kun heti yskittää hirveesti kun menee makuulleen, ja yöllä herään siihen koko ajan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yskinyt siellä? Ootko kokeillu Resilaria, se auttaa mulla ainakin vähän kun riittävästi ottaa.

Vierailija
2/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskään ei enää anneta reseptilääkettä, ellei tilanne tosissaan sitä vaadi. Käy apteekissa hakemassa käsikauppa lääkettä tai toiselle lääkärille ja kokeile onneasi, jos se määräisi, muuta en osaa neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkettä yritit saada? nimi?

Vierailija
4/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kans kamala kutitusyskä..alkaa yleensä ko menee makuuasentoon..eilen meni ohi sillä lopulta,kun otin hunajaa raakana ja söin pari mandariinia ja join vettä reilusti..yleensäkin minulla on hunaja auttanut kutisevaan yskään. Panacond on tehokas, kun siinä on kodeiinia.. Jos sattuu sellasta olemaan..

Vierailija
5/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään lääkkeen nimeä sille lääkärille sanonut, pyysin vaan lääkettä että saisin nukuttua. 

Vierailija
6/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista Mustanparran yskänlääkettä tai ota hunajaa.

Vierailija
7/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyryhengitys illalla voi auttaa. Minulla tulee kans aina flunssan jälkeen hermoja raapiva kutitusyskä. Tavallinen särkylääke joskus auttaa, kun vie tuntoa pois. Apteekista ärsytystä hillitsevä yskänlääke myös voisi toimia.

Vierailija
8/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti edes kävit yksityisellä yskinesi. Tosin et tainnut käydä, kun et saanut lääkettä. Yskään saa lääkettä ilman reseptiäkin. Joillakin on oikeita ongelmia.

Vierailija
9/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskänlääkettä saa ilman reseptiä apteekistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä