Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kavereineen söi tuliaissuklaani

Vierailija
03.03.2016 |

Jouduin sairaalaan. Veljeni tuli tervehtimään minua sinne ja toi sinne minulle ihanan suklaarasian. Pyysin miestäni viemään sen kotiin, koska en halunnut avata sitä vielä sairaalassa, vaan vasta kotona toipilasaikanani.
Kun kotiuduin sairaalasta, kävi ilmi, että mieheni oli syönyt suklaat kaverinsa kanssa jonain iltana, kun kaveri oli poikennut meillä. Mies ei tarjoutunut ostamaan minulle uutta (minusta hänen olisi pitänyt älytä ostaa uusi rasia jo ennen kotiin paluutani), eikä yhtään käsitä miksi olen kiukkuinen ja pettynyt.
Olkaapa erotuomareina. Kumpi on oikeassa?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava mies, kannattaa pitää kii <3

Vierailija
2/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lupaa kysymättä syöneet , ostakoot uuden tilalle. Veljesi toi sen nimenomaan sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan tokaisisin sille että vitsin ääliö, et sä voi syödä mun suklaita. Ja patistaisin kauppaan ostaan uuden rasian. Sillä se oppii.

Vierailija
4/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ukko sulla! Ai että, kyllä varmasti on jatkossakin yhtä mukavaa.

Vai väitätkö, että suklaarasiapettymys oli ensimmäinen ja ainoa laatuaan?

Vierailija
5/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo söivät lupaa kysymättä. Huomasin asian kotiuduttuani sairaalasta. Kysyin, missä se suklaarasia on - söivät kuulemma sen Peten kanssa. -ap

Vierailija
6/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vain niin on että jos on noin epähuomaavainen pienissä asioissa niin tulee vielä isompiakin.. eli jos ei ymmärrä miksi on tehnyt väärin niin en ennusta ruusuista tulevaisuutta.

Vierailija
7/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että mun mies söisi mun suklaat, se ei voi olla samassa huoneessa suklaarasian kanssa kovin kauaa syömättä sitä :D mutta ilman muuta ostaisi mulle uuden rasian (tai mieheni tuntien kaksi)

Vierailija
8/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks et voinut itse muka säilyttää rasiaa, vaikka et olisikaan sitä syönyt. Itse olen sellainen, että jos jotain herkkuja on niin en niitä osaa vastustaa, vaan syön ne heti. Siksi en osta edes yleensä kotiin mitään kiusauksia. Ehkäpä sillä on ollut tarkoitus ostaa uusi, mutta on unohtunut.

Vierailija
9/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on idiootti, itse en moista tekisi. Onko he olleet kännissä tai jotn, tullut joku päähänpisto. Itse joskus teen humalassa typeriä kuitenkin harmittomia juttuja, naiseni niistä sitten mainitsee, pitää leppyytellä viikko vähintään, tietää että olen kuitenkin  hyväsydäminen loppupeleistä ja antaa anteeksi.

-mies

Vierailija
10/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että teillä on omat tavarat, joten sinä olet "oikeassa".

Vierailija
11/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo sen kaljat.

Vierailija
12/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miks et voinut itse muka säilyttää rasiaa, vaikka et olisikaan sitä syönyt. Itse olen sellainen, että jos jotain herkkuja on niin en niitä osaa vastustaa, vaan syön ne heti. Siksi en osta edes yleensä kotiin mitään kiusauksia. Ehkäpä sillä on ollut tarkoitus ostaa uusi, mutta on unohtunut.

Paitsi sähän jo tavallaan myönsit, ettei sullakaan ole itsekuria kun et halunnut avata sitä sairaalassa. ;) Mutta haloo! Kaupasta saat vaikka kilon suklaata. Turha sitä on itkee ja miettiä kuka on väärässä.

Vierailija
13/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikko itsehillintä sulla sitten. Minä oon samanlainen siinä, että omani vedän heti, mutta miehen ja lasten herkkuihin osaan olla koskematta. On ihan perus käytöstapoja, että muiden juttuja ei syödä ilman lupaa vaikka kuin olis perhettä.

Vierailija
14/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset rahat, yhteinen jääkaappi, yhteinen asunto mutta erilliset suklaat?

Vierailija
15/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi sähän jo tavallaan myönsit, ettei sullakaan ole itsekuria kun et halunnut avata sitä sairaalassa. ;).

Itsekurista ei ollut kyse, vaan se sairaalaympäristö, vierustoverien vaikeat tapaukset jne. Ei ollut yhtään suklaafiilis siellä. -ap

Vierailija
16/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi olisi paha kun joisit ukkosi kaljat kostoksi, se sattuisi jo syvältä :D Saunakaljoja ei olisi, niin koko vkl pilalla.

M40

Vierailija
17/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä käytät kaikkia naisellisia keinojasi suklaan takaisin saamiseksi oikealle omistajalleen!

Vierailija
18/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi olisi paha kun joisit ukkosi kaljat kostoksi, se sattuisi jo syvältä :D Saunakaljoja ei olisi, niin koko vkl pilalla.

M40

Joo! Miehen ollessa jo lauteilla juoda hörppäsen kaljat kitaani ja hänen tullessa huoneeseen röyhtäisen tyytyväisenä :D -ap

Vierailija
19/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä käytät kaikkia naisellisia keinojasi suklaan takaisin saamiseksi oikealle omistajalleen!

Jos miehelle sanoo, että käypäs ostamassa heti samanlainen suklaarasia, niin mitä naisellista siinä on? Tuohon ei tarvita mitään kihertämistä.

Vierailija
20/40 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikko itsehillintä sulla sitten. Minä oon samanlainen siinä, että omani vedän heti, mutta miehen ja lasten herkkuihin osaan olla koskematta. On ihan perus käytöstapoja, että muiden juttuja ei syödä ilman lupaa vaikka kuin olis perhettä.

Sanoinko, että söisin toisten omat? En. Vaan kommenttini tarkoitti, että ymmärrän jos joku ei voi vastustaa kiusausta ja jos on ollut tiedossa ettei ap ihan heti tule kotiin, niin voi olla mahdollista että on ajatellut ostavansa tilalle uutta. Minusta on naurettavaa jos aikuiset ihmiset itkee jonkun suklaan takia kun sitä saa aina uutta.