Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ruotsin kruununprinssi Victoria ja hänen miehensä Daniel eivät antaneet pojalleen kuin kolme nimeä, vaikka

Vihainen!
03.03.2016 |

heidän esikoisellaan on 4 etunimeä? Erityisen ihmeellistä tämä on siksi, että Estelle on vain tyttö kun taas Oscar on poika ja pojat ovat tietenkin paljon tärkeämpiä kuin tytöt. Sitä paitsi Victoria ja Daniel tiesivät, että minä olin päättänyt heidän poikansa nimeksi tulevan Juutas Luukas, eikä mikään tyhmä Oskari Olematon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle on tärkeämpi kuin Oscar, koska Estelle on Oscaria edellä kruununperimysjärjestyksessä. Estellestä tulee kuningatar Victorian jälkeen.

Vierailija
2/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma Tieto! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estelle on tärkeämpi kuin Oscar, koska Estelle on Oscaria edellä kruununperimysjärjestyksessä. Estellestä tulee kuningatar Victorian jälkeen.

Mutta kyllä poika on aina poika kun taas Estelle on vain tarpeeton tyttö. Sitä paitsi kun Ruotsin nykyinen kuningas kuolee, niin Oscarista tulee heti sen jälkeen kuningas koska hän on tietenkin poikana kruununperimysjärjestyksesssä äitinsä ja siskonsa edellä, koska on poika ja pojat ja miehet ovat tärkeämpiä kuin naiset ja tytöt.

Lueppa uudestaan se laki perimysjärjestyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari Olematon, nollakatu nolla, läskiset portaat ja luurankohissi, ja oven päällä luki että "Oskarin tissi"

Vierailija
4/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta tainnut jäädä aamulääkkeet ottamatta..

Vierailija
5/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftonbladetissa oli ruotsalaisten nimiehdotuksia. Oli Zlatania ja Ollea :D

Vierailija
6/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, veljelläni on kaksi nimeä, kun taas minulla on kolme. Veljeni on esikoinen, minä olen iltatähtikuopus. Mitähän tuo kertoo ja mistä?

Vierailija
7/7 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Piruako ne sitten sen toisenkin lapsen hankki, jos kerran vain se ensimmäinen on tärkeä ja tämä toinen ei sitten ilmeisesti ole mitään? Ihan turhahan se Oscar vauva sitten on, kaatopaikalle vain joutaa mokomakin rääkyjä ja kakkahousu.