Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan vauvan, mies ei!!!

Vierailija
03.03.2016 |

Mitä mä voin tehdä kun mies ei halua vauvaa ja mä haluan. Tämä on ehdoton vaatimus, tästä en aio joustaa. Vauvan ei tarvitse tulla heti, riittää kunhan mies lupaa että tehdään lapsi esim. kahden vuoden päästä. Silloin jaksaisin odottaa. Mies sanoo kuitenkin että ei voi sellaista luvata, ja että ei voi tietää onko koskaan valmis lapseen. Molemmat haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä ja vauva-asia onkin ainoa mikä välillämme hiertää.
Olenko aivan kamala jos jätän ehkäisyn salaa pois?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa kysyä mieheltä mitä mieltä se on moisesta. ;)

Vierailija
2/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kamala, voi olla että jäät lapsen kanssa kahden jos toinen ei sitä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kamalaa jos jätät ehkäisyn pois. Jos lapsen haluat niin vaihda miestä.

Vierailija
4/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi täysin järkevä syy parisuhteen lopettamiseen on perustavanlaatuinen erimielisyys jälkikasvun hankkimisesta. Lasta haluavaa ei voi kukaan vaatia pysymään lapsettomana ja toisaalta ketään ei voi vaatia lasta hankkimaan jos ei halua.

Jatkakaa omille teillenne ja tulkaa onnellisiksi.

Vierailija
5/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä voin tehdä kun mies ei halua vauvaa ja mä haluan. Tämä on ehdoton vaatimus, tästä en aio joustaa. Vauvan ei tarvitse tulla heti, riittää kunhan mies lupaa että tehdään lapsi esim. kahden vuoden päästä. Silloin jaksaisin odottaa. Mies sanoo kuitenkin että ei voi sellaista luvata, ja että ei voi tietää onko koskaan valmis lapseen. Molemmat haluamme kuitenkin jatkaa yhdessä ja vauva-asia onkin ainoa mikä välillämme hiertää.

Olet. Silloin olet äärettömän suuri kusipää miehellesi, edes pettäminen ei ole noin kauhea ja itsekäs teko. Suhteenne päättyy joka tapauksessa,  mutta olet vienyt mieheltäsi mahdollisuuden itse päättää hetken milloin haluaa perheen, sitä hän ei tule koskaan enää saamaan takaisin.

Vierailija
6/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet. Silloin olet äärettömän suuri kusipää miehellesi, edes pettäminen ei ole noin kauhea ja itsekäs teko. Suhteenne päättyy joka tapauksessa,  mutta olet vienyt mieheltäsi mahdollisuuden itse päättää hetken milloin haluaa perheen, sitä hän ei tule koskaan enää saamaan takaisin.

Lapsettomaksi jääminen on pienempi paha kuin se että olisin suuri kusipää miestäni kohtaan. :D

Vierailija
7/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, että jätät ehkäisyn pois. Hän saa vetää sitä oman johtopäätöksensä. Ehkä hän jättää sinut ja silloin vapaudut perustamaan perhettä jonkun toisen kanssa?

Vierailija
8/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä voin tehdä kun haluan 150 000€ asunnon, mutta minulla ei ole rahaa siihen? En pysty joustamaan asiassa.

Vierailija
9/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda vauvaorientoituneeseen urooseen! Mitä mahohakuisella muuten teet?

Vierailija
10/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomaksi jääminen on pienempi paha kuin se että olisin suuri kusipää miestäni kohtaan. :D

Onko myös miehesi tätä mieltä? Huomaa, että tämähän on vain sinun tulkintasi tilanteesta, miehelläsi voi olla aivan eri mielipide asiaan. Minusta esim. sinulle tekisi pelkästään hyvää jäädä lapsettomaksi, kun et selvästikään kykene ajattelemaan ketään muita kuin itseäsi ja omia halujasi. Vai oletko ajatellut miltä siitä tulevasta lapsestasi tuntuu, kun isä vihaa äitiä eikä suostu olemaan tekemisissä kummankaan kanssa muuten kuin elatusmaksujen muodossa?

Vierailija
11/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin miestä. Vannoutunut lapseton ex:kin sai lapsen alle 10 v erostamme, uuden naisensa kanssa. Minulle olisikin ollut liian pitkä aika odottaa miehen kypsymistä noin kauan. Sehän olisi ollut jo ikäni puolestakin epävarmempaa! Kyllä se ex mua rakastaa vieläkin, mutta nyt on molemmilla omat perheet ja vastuut, joten täytyy vain oppia rakastamaan päivästä päivään näitä nykyisiäkin puolisoita:) Eihän se reilulta tuntunut, kun toisen joutui jättämään, mutta ei olisi ollut reilua itseään kohtaan jäädä lapsettomaksikaan.

Vierailija
12/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mennä hedelmöityshoitoon sinkkuna.

Vierailija
13/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä voin tehdä kun haluan 150 000€ asunnon, mutta minulla ei ole rahaa siihen? En pysty joustamaan asiassa.

Nyt oli kyllä todella ontuva vertaus. Ei osunut eikä uponnut, selvästi et ymmärrä mistä tässä puhutaan.

Vierailija
14/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehellesi, että jätät ehkäisyn pois. Hän saa vetää sitä oman johtopäätöksensä. Ehkä hän jättää sinut ja silloin vapaudut perustamaan perhettä jonkun toisen kanssa?

Tää taitaa olla paras vaihtoehto. Jospa otan jonkun ajan, esim. puoli vuotta tai vuosi (?) ja kerron lopettavani ehkäisyn silloin. Mies saakoon tehdä päätöksensä siihen mennessä. Mulla on ikää jo 33 ja tiedän lapsen haluavani. Sitä ei vaan enää voi määrättömästi ootella ja vetkutella. -AP

Vierailija
15/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät ehkäisyn pois salaa, yleinen oikeudenmukaisuus edellyttäisi, että mahdollinen raskaus menee kesken ja kohtusi vaurioituu pysyvästi.

Vierailija
16/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös miehesi tätä mieltä? Huomaa, että tämähän on vain sinun tulkintasi tilanteesta, miehelläsi voi olla aivan eri mielipide asiaan. Minusta esim. sinulle tekisi pelkästään hyvää jäädä lapsettomaksi, kun et selvästikään kykene ajattelemaan ketään muita kuin itseäsi ja omia halujasi. Vai oletko ajatellut miltä siitä tulevasta lapsestasi tuntuu, kun isä vihaa äitiä eikä suostu olemaan tekemisissä kummankaan kanssa muuten kuin elatusmaksujen muodossa?

Sä oot tekstisi perusteella pikkusieluinen, ilkeä ja vittumainen ihminen. Paskaa loppu elämää sulle, toivottavasti noi sun paskat toiveet kolahtaa omaan nilkkaan ja mätänet yksin omassa kurjuudessasi. T. Ei-ap

Vierailija
17/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen 150 000 € asunnon ostaminen voi onnistua vaikka 20 vuoden päästä. Siihen voit säästää kaiken aikaa, päästen koko ajan lähemmäksi tavoitettasi. Lapsen saamisen/lapsettomuuden kohdalla tilanne on eri.

Vierailija
18/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jätät ehkäisyn pois salaa, yleinen oikeudenmukaisuus edellyttäisi, että mahdollinen raskaus menee kesken ja kohtusi vaurioituu pysyvästi.

Onpas tällä palstalla ihanan ja sydämellisen oloisia ihmisiä! Hyvää päivänjatkoa myös sulle sunshine! Pus pus! AP

Vierailija
19/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen 150 000 € asunnon ostaminen voi onnistua vaikka 20 vuoden päästä. Siihen voit säästää kaiken aikaa, päästen koko ajan lähemmäksi tavoitettasi. Lapsen saamisen/lapsettomuuden kohdalla tilanne on eri.

Ja alapeukuttaja ei edelleenkään ymmärtänyt mistä on kysymys.... :D

Vierailija
20/46 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mies jatkaa sun kanssa, vaikka lopettaisit ehkäisynkin. Miehet ovat niin tyhmiä, että jatkavat vaan seurauksista välittämättä. Luulen myös, että tulet raskaaksi ja mies alkaa vaatimaan aborttia. Näin teki ex:ni. Huijaisin häntä jonkin aikaa, että olin jättänyt ehkäisyn pois, vaikka oikeasti jatkoin ehkäisyä ja vain testasin hänen valmiuttaa isäksi lähitulevaisuudessa. Hän ei tiedä tätä vielä tänä päivänäkään, että siis ehkäisin. Luulee vain, että tulin luvatta raskaaksi. Niinkuin naiselle olisi normalaia vai syödä pillereitä ja vanhentua. NOT! Totesin erotessa, että väärä hälytys ja en tekisi aborttia, jos tulisin raskaaksi, joten täytyy nyt vaan erota, etten tule raskaaksi hänelle!  Ja hän tosiaan luuli, että tulin raskaaksi ja vaati silloin aborttia ja silloinhan minä päätin ottaa eron ja etsiä toisen meiehen, jonka kanssa sainkin lapsia.

11.