Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa!!! Treenivaatteita raskaanaolevalle?

Vierailija
02.03.2016 |

Viikko 24 on juuri pyörähtänyt käyntiin ja nyt alkaa tuntua siltä että ei nämä vanhat trikoot mahdu kuin korkeintaan viikon enää... puristaa ikävästi juuri vääristä paikoista tällähetkellä!
Olisiko kellään vinkkiä mistä saisi nopeasti tilattua mukavat trikoot salille? En haluaisi missään collegehousuissa treenata ellei ole aivan pakko.. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaan ryhmäliikuntatunteja työkseni ja raskaana ollessa käytin Röhnischin joogahousuja ja H&M:n trikooshortseja. Molemmissa oli sellainen "taitettava" vyötärökaistale joogapöksyjen tyyliin. Niillä mentiin sitten koko raskausaika ja ovat vieläkin käytössä :)

Vierailija
2/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itsesi tursuttaminen. Mä treenasin samoissa housuissa kuin ennen raskautta päivää ennen synnytystä asti. Käänsin vain vyötärönauhan pois mahan tieltä. Paitoja toki ostin pari. Ei ne jalat mihinkään kasva jos et lihota itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasil Sulit. Aivan huiput. Tai sit Baseativat. Yhden koon supplex-trikoot jotka palautuu aina alkuperäiseen kokoonsa. Sama idea kuin bia brazileissa, mutta ne on huonot ja kiristävät. Onnea odotukseen! :)

Vierailija
4/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita shortseja näköjään myydään vieläkin http://tablet.hm.com/fi/product/37714?article=37714-A

Olivat tosi hyvät kesäkeleillä, syksylle ja talvelle sitten käyttöön pitempi lahkeiset joogahousut. Olikohan puuvilla-sekoitetta...

Vierailija
5/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käykö ihmiset rehkimässä salilla viimeisillään raskaana? :O

Vierailija
6/9 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Ninan verkkareissa -blogissa oli myös keskustelua raskausajan treenihousuista, kannattaa sieltäkin käydä katsomassa vinkkejä. :)

Vierailija
7/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itsesi tursuttaminen. Mä treenasin samoissa housuissa kuin ennen raskautta päivää ennen synnytystä asti. Käänsin vain vyötärönauhan pois mahan tieltä. Paitoja toki ostin pari. Ei ne jalat mihinkään kasva jos et lihota itseäsi.

En tiedä miksi edes vastaan tähän mutta... Minulle ei ole raskauden aikana tullut juuri lisäkilöja (ainakaan jalkoihin?!).. :D kyse on nyt vatsan kasvusta (eikä itsensä tursuttamisesta), mikä on käsittääkseni normaalia raskauden aikana??? :D

No mutta vääntö sikseen. Itse en tykkää ollenkaan kääntää housujen vyörärönauhaa vatsan alapuolelle. :) Mielestäni se vain tuntuu erittäin epämukavalta!

Kiitos hyvistä vinkeistä kaikille! :)

AP

Vierailija
8/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexissä näin joitakin.

Vierailija
9/9 |
03.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tursukommentoijalle: Et sitten ole huomannut että olemme eri mallisia ja se näkyy raskaanakin?

Minulla kaikki raskauskilot jäivät synnytyslaitokselle, silti vatsani oli niin iso että sain kaksoskommentteja vaikka ihan normiyksösraskaudesta oli kyse.

Normaalipainoinen, jumppaamaton tttavani oli loppuun asti lähinnä tasapaksun näköinen: tuskin kukaan kehtasi olettaa hänen olleen raskaana.

Olemme erilaisia. Jännä homma että joiltakuilta tämä jää täysin huomaamatta. Mutta kaipa se pitää panna huomiokyvyn vaihtelevuuden piikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi