Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseko motivoitunutta, ahkeraa ja kunnianhimoista työntekijää!

Vierailija
02.03.2016 |

Hei! Otsikko kertoikin jo. Tuntuu, että työpaikkoja tai edes haastatteluun pääseminen on mahdottomuus, niin kokeillaan tätä kautta, kun monet yritykset ei edes ilmoita työpaikkoja netissä. Eli nyt jos tuttusi tai sinä tarvitsen ahkeraa, kunnianhumoista sekää motivoitunutta työntekijää, jolla pysyy vasara kädessä ja myynti onnistuu samalla :D. Laita viestiä tulemaan niin otan yhteyttä. tyopaikkahakusessa@outlook.com. Opiskelen tällä hetkellä tradenomiksi ja tarvitsen todella kesätyöpaikkaa ja jatkokin onnistuu koulun ohella mikä olisi vain plussaa! Työnhakija(mies)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnianhumoista voisi tarvitakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ olisi tervetullutta! -Ap

Vierailija
4/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kunnianhumoista voisi tarvitakin

Kunnianhimoista*

Vierailija
5/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa miestä mäessä! -Ap

Vierailija
6/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
7/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan skeptinen hakijan mainitsemasta kunnianhimosta, kun otsikon ensimmäinen sanakin meni pieleen..

Vierailija
8/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The leader kirjoitti:

Olen hiukan skeptinen hakijan mainitsemasta kunnianhimosta, kun otsikon ensimmäinen sanakin meni pieleen..

Pahoittelut minulla on lukihäiriö. -Ap

Vierailija
10/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mut olisko sun mahd. Perustaa toiminimi? Voit siten tarjota työtä yrityksille ja siten myös saa töitä helposti. Työnantaja säästää 50% kuluista ottaessaan yrittäjän töihin. Laskutat tehdyistä tunneista.

Vierailija
11/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ikäloppu ( 53-v) lähihoitaja ilman töitä. Haluaisin työskennellä vanhusten parissa, hyvässä työyhteisössä, jossa vanhuksille on oikeasti aikaa sekä arvostava, yksilöllinen hoiva, eikä tarvitsisi juosta pää kolmantena jalkana koko ajan liian vähäisen henkilöstön takia . Aina, kun työhaastatteluissa olen kysellyt henkilömitoituksesta sekä työntekijöiden vaihtuvuudesta, on rekrytoijan kanssa ilmapiiri muuttunut jäiseksi. Tulen varmasti olemaan työtön eläke-ikään saakka, koska en hyväksy huonoa hoitoa. Jos olisin varakas, perustaisin oman hoivakodin.

Vierailija
12/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että työvoimapula on suuri mutta harva voi palkata työntekijää sitovuuden ja liian suurien oheiskulujen takia. Töitä yrityksissä kyllä riittää.

Vierailija
13/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta yhdelle laiskalle, alkoholisoituneelle haisevalle pummille olisi käyttistä. Paljon en voi maksaa, toimisi karkoittimena.

Vierailija
14/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Paikkakunta?

Työkokemus?

Vierailija
15/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

Paikkakunta?

Työkokemus?

28v, Pääkaupunkiseutu, kokemusta löytyy myynnistä teippaukseen. Vuosina työkokemusta reilu 5 vuotta. Olen suorittanut armeijan ja lukion.

Vierailija
16/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

Paikkakunta?

Työkokemus?

28v, Pääkaupunkiseutu, kokemusta löytyy myynnistä teippaukseen. Vuosina työkokemusta reilu 5 vuotta. Olen suorittanut armeijan ja lukion.

27*v

Vierailija
17/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ikäloppu ( 53-v) lähihoitaja ilman töitä. Haluaisin työskennellä vanhusten parissa, hyvässä työyhteisössä, jossa vanhuksille on oikeasti aikaa sekä arvostava, yksilöllinen hoiva, eikä tarvitsisi juosta pää kolmantena jalkana koko ajan liian vähäisen henkilöstön takia . Aina, kun työhaastatteluissa olen kysellyt henkilömitoituksesta sekä työntekijöiden vaihtuvuudesta, on rekrytoijan kanssa ilmapiiri muuttunut jäiseksi. Tulen varmasti olemaan työtön eläke-ikään saakka, koska en hyväksy huonoa hoitoa. Jos olisin varakas, perustaisin oman hoivakodin.

Hyvä, mutta mieti vielä haluatko kuvailla itseäsi 53-vuotiaana ikälopuksi. Suurin osa 53-vuotiasta kun ei ole ikäloppuja.

Vierailija
19/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, mutta mieti vielä haluatko kuvailla itseäsi 53-vuotiaana ikälopuksi. Suurin osa 53-vuotiasta kun ei ole ikäloppuja.

Työnantajien mielestä kyllä, itse en ajattele niin.😊

Vierailija
20/20 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajien mielestä kyllä, itse en ajattele niin.😊

Oletko selvitellyt minkälsisia yksityiset kotipalveluyritykset ovat? Voisiko semmoisessa olla mahdollista tehdä keikkaa, ottaisit vähemmän paikkoja (=enemmän aikaa per käynti) ja saisit mahd. soviteltua päivärahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä