Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuuden fantasioista ei saa keskustella

Vierailija
02.03.2016 |

Mutta miksei?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin kun vastasin ketjuun ja sitten en löytänyt sitä enää. Itse en kyllä kokenut sitä mitenkään häiritseväksi. Normaali ihminen kyllä ymmärtää että lapsetkin saattavat leikkiä kaikenlaista, mutta sillä ei ole mitään tekemistä aikuisten kanssa.

Vierailija
2/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että seksuaalisuus on meissä jo lapsena, taitaa olla joillekin tabu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelinkin kun vastasin ketjuun ja sitten en löytänyt sitä enää. Itse en kyllä kokenut sitä mitenkään häiritseväksi. Normaali ihminen kyllä ymmärtää että lapsetkin saattavat leikkiä kaikenlaista, mutta sillä ei ole mitään tekemistä aikuisten kanssa.

Ja jos aikuinen omasta tahdostaan kertoo lapsuuden leikeistään, niin ei kai siinä pitäisi olla mitään pahaa.

Vierailija
4/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modelle oli varmaan liikaa mun fantasia, jossa uiskentelin karamelleissa kuin Roope Ankka kolikoissa.

Vierailija
5/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto! Osallistuin siihen ja meinasin lukea koko ketjun läpi myöhemmin. T. Daltonin veljesten fani

Vierailija
6/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä keski-ikäinen mies muistan, että 10-vuotiaana fantasioin panemisesta. Miksi siitä ei saisi kertoa?

Vierailija
7/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt, mitä pedoja se houkuttelee...

Vierailija
8/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niissä ole aikuisuuden seksin kanssa mitään tekemistä. Ei lapsi ole valmis seksiin, vaikka mielihyvää jostain saakin. Ja lapsena ne kokemukset aikuisen kanssa olisi tuhoavaa, kamalaa, vastenmielistä.

T: se joka syötiin

Vierailija
9/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pienenä alakouluikäisenä mielestäni suuria keksintöjä. Yksi niistä oli se, että ambulanssissa pitäisi olla joku henkilö, joka huolehtisi siitä potilaasta, eikä pelkästään autonkuljettaja. Tämä 70-luvulla.

Ajattelin tällä keksinnöllä saavani suurenkin maineen, tosin en ujona tyttöneä paljastanut sitä kenellekään.

Minusta tuli lääkäri.

Vierailija
10/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mode-tädillä on hiekkaa pimperossa.

Vierailija
11/11 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mode-tädillä on hiekkaa pimperossa.

No ny lähti tääki ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi