The Revenant! Onko KUKAAN käynyt katsomassa!?!?!?
Kommentit (36)
En tykännyt. Kehuttu on paljon mutta itselleni aivan liian raaka ja pitkä. Juoni ei pitänyt kiinnostusta yllä loppuun saakka. Hienosti kuvattu kyllä.
Ihan ok-leffa, ei mikään mullistava elämys kuitenkaan. Hienosti kuvattu ja Tom Hardy oli hyvä sivuroolissaan.
En oo nähny. Kaveri sano et se leffa oli kokonaa Dicaprion örinää ja kipuvaikerointia :D
Tykkäsin. Leonardon näytteleminen on huonointa elokuvassa, lähinnä sellaista ummetukselta näyttävää ähistelyä ja ärinää.
Hienoa elokuvassa ovat mm. maisemat, musiikki, juoni & käsikirjoitus (monikerroksinen ja pistää ajattelemaan, esim. väkivaltaan johtavia syitä ja tekoja), intiaanien kuvaus. Erityisesti intiaanit kuvataan uskottavasti ja hienosti.
Vierailija kirjoitti:
http://cs2.gamemodding.net/posts/2013-02/1360333994_gta_sa2013-02-0818-…
GTA <3
-Ap
Tietääkö kukaan milloin on viimeinen näytös? Finnkinosta pystyy varaamaan 10.3 asti, mutta onko se vika näytös?
Kävin katsomassa ensi-illassa ja pidin kyllä kovasti. Erityisesti siitä, että kuvausotot olivat pitkiä, maisemat olivat upeita ja ne pienet eleet, joilla päähenkilö kunnioitti eläimiä ja luontoa. Ei ollut minusta liian pitkä, itse en ainakaan pitkästynyt missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa ensi-illassa ja pidin kyllä kovasti. Erityisesti siitä, että kuvausotot olivat pitkiä, maisemat olivat upeita ja ne pienet eleet, joilla päähenkilö kunnioitti eläimiä ja luontoa. Ei ollut minusta liian pitkä, itse en ainakaan pitkästynyt missään vaiheessa.
Eikö tässä leffassa oo yhtään romantiikkaa? Wikipedian mukaan kaikki näyttelijät miehiä :(
Tylsä ja raaka, maisemat pelasti. Leo näyttelee yksiuloitteisesti ja ohjaus on tekotaiteellista. Toimii jotenkuten, jos katsoo komediana. Ei kannata käyttää 2 tuntia arvokkaasta ainutkertaisesta elämästäsi moiseen paskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tässä leffassa oo yhtään romantiikkaa? Wikipedian mukaan kaikki näyttelijät miehiä :(
Kuka sitä romantiikkaa joka helvetin elokuvaan haluaa? Mutta se, ettei ole yhtäkään naista, kuulostaa tylsältä..
Vierailija kirjoitti:
En oo nähny. Kaveri sano et se leffa oli kokonaa Dicaprion örinää ja kipuvaikerointia :D
Minua ärsytti vieressäni istuva nuori pariskunta, josta naisosapuoli kikatteli kovaan ääneen noille kohtauksille. Salissa muuten hiirenhiljaista, mutta sitten tämä yksi sankari tikahtumassa omaan nauruunsa. Sai aika paljon pahaa silmää muilta katsojilta.
Mä tykkäsin :) tykkäsin myös Leon roolisuorituksesta
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti intiaanit kuvataan uskottavasti.
En sano, etteikö voisi olla totta, mutta mistä suomalainen tuon tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
::::::DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskottava ei välttämättä ole sama kuin realistinen.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan milloin on viimeinen näytös? Finnkinosta pystyy varaamaan 10.3 asti, mutta onko se vika näytös?
Riippuu varmaan paikkakunnasta ja teatterista. Helsingissä uskoisin leffan pyörivän vielä pitkään.
Mun makuuni liian pitka ja eparealistinen.