Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sporttimuoti uusi miesten kauhu? linkki

Vierailija
02.03.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000001128633.html

Ja siis mitähän hemmettiä nyt, miesten silmillekkö täällä pitää sopia? Minähän pukeudun mihin lystään ja satun tykkäämään näistä uusista kalsarikuoseista, tykkää miehet tai ei! :D Mua ei pätkän vertaa kiinnosta mitä joku mies on mun kuteista mieltä lenkkipolulla. Tai kaupungissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo jutut on naurettavia. :D Ei kiinnosta pätkääkään, mitä tuntemattomat miehet tai muut naiset ajattelevat treeni- tai muistakaan vaatteistani. Jos miellyttää omaa silmää, niin se riittää.

Vierailija
2/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan tämän miehen kauhistus. Omat pitkälahkeiset kalsarini ovat samantapaista kuosia... Mutta miltä vuosikymmeneltä tai vuosisadalta tuo iltasanomat on? - Olen luullut, että se on kuusi kertaa viikossa ilmestyvä iltapäivälehti ei historia katsaus. Pitääkö minun vastaavasti alkaa pukeutua naisten odotusten mukaan? Vai onko jossain sanomalassa miesraati, joka päättää, mitä meidän muiden -sukupuoleen katsomatta- on soveliasta pukea päällemme...    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan tämän miehen kauhistus. Omat pitkälahkeiset kalsarini ovat samantapaista kuosia... Mutta miltä vuosikymmeneltä tai vuosisadalta tuo iltasanomat on? - Olen luullut, että se on kuusi kertaa viikossa ilmestyvä iltapäivälehti ei historia katsaus. Pitääkö minun vastaavasti alkaa pukeutua naisten odotusten mukaan? Vai onko jossain sanomalassa miesraati, joka päättää, mitä meidän muiden -sukupuoleen katsomatta- on soveliasta pukea päällemme...    

tämä.

Vierailija
4/4 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo näyttävät oikein seksikkäiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi