Naapuri vaihto miestä lennossa.t.ammattivalittaja
Ja sai pitää hienon uuden talon ja lapset. Paljonkohan saisi elareita kerralla jos eroaisi?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei se naapurin mies sulle niitä elareita maksa, oot nyt käsittänyt väärin.
Ei tietenkään mut ukkoni joutuisi maksamaan. No ehkä mä odotan että saan sen henkivakuutusrahat joskus.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mut ukkoni joutuisi maksamaan. No ehkä mä odotan että saan sen henkivakuutusrahat joskus.ap
Voi että oot vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että oot vastenmielinen.
No voi voi.ap
Vierailija kirjoitti:
et sä mitää eroo
Miksi en jos sopivasti rahaa saisin?ap
Mä tunnen yhden naisen, joka miehensä hautajaispäivän iltana muutti uuden miehen luo. Sitä voisi kutsua lennossa vaihtamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen yhden naisen, joka miehensä hautajaispäivän iltana muutti uuden miehen luo. Sitä voisi kutsua lennossa vaihtamiseksi.
Sitä nyt ei oikein voi laskea.ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi jankutat samaa asiaa? me oltiin vuosia entisen mieheni kanssa vaan ns kämppäkavereita että sitä ei tosiaankaan voi laskea.ap
Niinhän säkin teit. Entinen ei ollut edes vainaa, kun toisen löysit.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän säkin teit. Entinen ei ollut edes vainaa, kun toisen löysit.
Joo löysin nykyisen mieheni 10 päivää ennen entisen mieheni kuolemaa netistä emmekä edes livenä tavanneet ennenkuin entinen mieheni oli kuollut.ap