Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan päättänyt olla hakematta oman alan töitä mt-ongelman takia?

Vierailija
02.03.2016 |

Eli siis tilanne, ettei ole kyennyt hakemaan mitään oman alan töitä ja mennyt suosiolla siivoojaksi tms.?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyennyt hakemaan oman alan töitä, mutta en ole mennyt myöskään siivoojaksi. Kotona siis lojun. Syljen kattoon ja suunnittelen itsemurhaa.

Vierailija
2/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla lähellä. Valmistun kohta, enkä varmaan ikinä uskalla hakea. En kyllä siivoomaankaan aio enää mennä, että jotain tässä pitäisi keksiä. Varmaan kouluttaudun jollekin "helpommalle" alalle (nykyisellä alalla suuria paineita olla hyvä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen myös paineet ja vastuun liian suuriksi ja kykyni työhön täysin surkeiksi. Siksi hakisin mielummin jotain vähemmän kuormittavaa ja ns. helppoa työtä. Ap

Vierailija
4/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alaa olet opiskellut, ap? Voisiko kuitenkin löytyä joitain työtä, mistä koulutuksestasi olisi hyötyä ja mitä voisit kuvitella tekeväsi?

Vierailija
5/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä alaa olet opiskellut, ap? Voisiko kuitenkin löytyä joitain työtä, mistä koulutuksestasi olisi hyötyä ja mitä voisit kuvitella tekeväsi?

Tällä hetkellä kaikki avoimet työt sisältävät vastuun kantamista muiden ihmisten terveydestä. Voihan olla, että jossain on joku piilotyöpaikka, joka sopisi minulle, eikä olisi niin hirveän stressaavaa. En vain oikein tiedä mitä se voisi olla ja keneltä kysellä. Opiskelemalla lisää tämäkin ratkeaisi, mutta tällä alalla jatko-opintoihinkin vaaditaan vuosien työkokemus. Ap

Vierailija
6/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitään, että hankkisit apua ongelmiisi ja pitkittäisit opintojasi (uusi sivuaine, muita lisäkursseja) sen verran, että et aivan paniikissa olisi alan työpaikasta?

Vierailija
7/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen hoitoalan työni liian kuormittavaksi ja vaikeaksi itselleni mt-ongelmien takia. En vain tiedä mitä muutakaan tekisin.

Vierailija
8/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä kans valmistunu hoitoalalle. Mut suunnittelen jotai yksinäistä siivoustyötä.. oon vaan niin onneton pelkuri.. :(