Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kokemuksia? Etenkin negatiivisia =)

Vierailija
02.03.2016 |

Onko niitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä nälkää yhtään, alkaa ihan vapiseen, kun verensokeri laskee. Jos on nälkä, ja ottaa Nutriletin, niin siitä ei seuraa kuin pahempi nälkä. Parempi olla syömättä mitään, niin pärjää paremmin seuraavaan kunnon ruokaan. Mulle ei sovi ne siis ollenkaan.

Vierailija
2/12 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kasviksiakin, mitä sai syödä..mutta kahden viikon aikana tuli järjetön kylmyyden tunne ja aivot vain lakkasivat toimimasta.. Ei edes kelloa ymmärtänyt, tai minkä ajan vie matka jonnekin. Todella tyhmä olo. Paino kyllä putosi 9,6 kiloa kahdessa viikossa, mutta ei koskaan enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä nyt olen työkaverini Nutrilett-hommia seurannut, niin ensimmäisenä tulee mieleen ne "ruuat" jotka haisevat ihan koiran ruualle. Järkyttävä lemu. Ei voi olla hyvää. Ja tämä henkilö on koko ajan nälkäinen, eli vetelee lähes joka tunti jotain patukkaa tai keittoa. 

Enkä edes aloita siitä lisäainelistasta, mikä siellä paketin kyljessä näkyy seisovan...

Vierailija
4/12 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pidä nälkää, ovat täynnä lisäaineita, pahanmakuisia, pelkkää vitaminoitua kakkaa. Mielummin söisin pelkkää porkkanaa ja kaalia.

Vierailija
5/12 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon noita söin ja elimistön korjaukseen meni kuukausi.

Vierailija
6/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä nälkää. Proteiinia ei ole,eli lihakset katoaa.

Vierailija
7/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kokeilin ottaa töihin evääksi yhden, ei siis laihdutusmielessä, vaan ajattelin sen olevan nopea ja kätevä eväs töihin.

Maku oli pakkauksen mukaan joku "trooppinen hedelmä", mutta enemmänkin olisin luonnehtinut sitä lämpimäksi maito-oksennukseksi jonka sekaan on murskattu multivitaa. Hyi vittu. Ei enää ikinä.

Vierailija
8/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ummetuksen.

Vierailija
9/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt, mutta paheksun.

Vierailija
10/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin patukoiden olevan kivan helppo illallinen silloin tällöin sinkkutaloudessa. Maistuivat hyviltä, mutta aiheuttivat jäätävät ilmavaivat. Sisältävät pelkkää sokeria ja lisäaineita, lopetin kokeilun lyhyeen.

Vierailija
11/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus jonka korjaamiseen menee kauan. Aivotoiminta hidastuu. Mulla lähti painoa 10 päivässä kaks kiloa (pudotettavaa olisi useampi kymmen) joten ei sen väärti että suolen toiminta jumettuu, vapisee, energia ei riitä edes shoppailuun.

Vierailija
12/12 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toisena päivänä kakka alkoi haista nutriletille tai jollekin. Ei normaalille ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi