Milloin olette plussanneet?
Moikka!
Mulla tänään DPO 14 ja aamupissistä negaa näytti :( Onko enää mitään mahiksia että muuttuisi plussaksi? Milloin te olette plussanneet ja onko kellään näyttänyt negaa enää tässä vaiheessa? Kiitos hirveesti jo etukäteen vastauksista.
Kommentit (29)
En tiedä mitä tarkoittaa DPO, mutta plussa pärähti tauluun kun menkat oli myöhässä n. 4 päivää. En kyllä testannut sitä ennen, että en tiedä koska olisi jo näkynyt.
Tuskin enää plussaksi muuttuu. Kyllä tuossa vaiheessa alkio olisi kiinnittynyt kohtuun ja hcg:tä olisi jo elimistöön muodostunut sen verran että se testissä näkyisi. :(
Tsemppiä seuraavaan kiertoon!
Kiitos vastauksista. DPO= Days past ovulation. Joo, vähän samaa mietin että kyllä pitäis jo joku haamu edes näkyä. Voi että, mä niin kuvittelin että tää olis ollu se kierto mistä nappaa! :( No, ehkä vielä on ihan ministi toivoa, kun ei vielä menkat ole saapuneet.. Kiitos tsempeistä!
-Ap
Voiko ovistesti näyttää raskautta?
Plussasin DPO12 - mutta viiva ei ilmestynyt sen testiajan puitteissa, vaan oli klassinen roskishaamu. Nyt roskishaamu heiluu Babybjörnissään. Ja sain nopean ja elämäni tummimman viivan ovulaatiotestiin roskishaamun jälkeen (en yleensä saanut ovisaikaan kuin heikon viivan muutoin). Toivottavasti muuttuu plussaksi sinullakin :)!
Voi että, onnea pikkuisesta tuhisiasta <3 Meillä siis yksi lapsi entuudestaan, joka saanut alkunsa kertalaakista, nyt tätä kakkosta yritetty "jo" puoli vuotta tuloksetta :( Mulla taitaa olla kaapissa vielä pari ovistestiä, täytyykin heti mennä testailemaan! Kiitos vastauksesta!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko ovistesti näyttää raskautta?
Mä oon kuullut että voi ja esim. Jos r.testi ei vielä oo positiivinen niin ovistestillä saattaa jo huomata raskauden (viivojen täytyy olla yhtä vahvat) Mutta liekkö sitten kuin luotettava.
Vierailija kirjoitti:
DPO 9 selkeä plussa
Taitaa olla tällä kiertoa peli menetetty :( Jospa se seuraavasta tärppäis!
Plussasin 3+2 selkeästi näkyvä haamu, 3+4 selkeä alussa :)
elviiraegg kirjoitti:
Plussasin 3+2 selkeästi näkyvä haamu, 3+4 selkeä alussa :)
Plussa siis :D
Tein testit kun menkat oli päivän myöhässä eli kp 29 ja molemmilla kerroilla plussaa.
Tosin tiesin jo olevani raskaana kun molemmilla kerroilla häivähti pieni pahanolontunne n.kp 27... kroppa kertoi vauvelista :)
Kiitos vastauksista! Menkkoja odotellessa siis ja uudella innolla seuraavaan kiertoon. :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Lopetin pillerit 18.6. Positiivisen testin tein 28.7. 25.7. ei näkynyt vielä plussa.
Oliko sulla kuukautiset kuinka paljon myöhässä tossa vaiheessa? :)
Mulla toisesta tajusin testata noin 14 päivää ovulaatiosta, kun oli lopetettu yrittämästä ja menkat tuli kuin kello ja niitä ei kuulunutkaan, joten tein samana päivänä testin, kun piti alkaa. Voimakas plussa ja ihan iltapissasta, joka ei pitkään ehtinyt edes olla siellä rakossa.
Toinen sai alkunsa ICSI:stä ja siirrosta 2 viikkoa oli testauspäivä. Hätähousuna testasin 12 päivää siirrosta ja sekin vaan päivällä, eikä aamupissasta. Tuli haalea plussa, jota katsottiin joka kantilta, tein vielä toisenkin testin ja sama haalea plussatulos. Aamulla tein uuden yön yli olleesta ja siitä voimakas plussa.
Okei, eli kyllä se vaan varma nega on täällä. Kiitos kaikille vastanneille ja onnea plussista. :)
-Ap
Olette kuitenkin yrittäneet vasta hetken.
Jäitä hattuun, me ollaan yritetty vuosi, eikä vieläkään plussaa.
Takana e-pillereitä 14 vuotta, ei mitään hajua miten vaikuttaa. Ultrien mukaan munasarjat alkavat vasta heräilemään.
Vierailija kirjoitti:
Olette kuitenkin yrittäneet vasta hetken.
Jäitä hattuun, me ollaan yritetty vuosi, eikä vieläkään plussaa.
Takana e-pillereitä 14 vuotta, ei mitään hajua miten vaikuttaa. Ultrien mukaan munasarjat alkavat vasta heräilemään.
Totta. Paljon tsemppiä sinne, toivottavasti pian tärppää!
-Ap
Normaalikierto noin ~30päivää.