Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ÄO ja miksi siitä puhutaan kaikkialla?

Vierailija
02.03.2016 |

Tiedän että on olemassa matala ja korkea ÄO, mutta en tiedä mitä tuo tarkoittaa. Olen tähän asti luullut että se meinaa "äänestä oikeistoa" ja niin olen aina tehnytkin. Olen siis ajatellut että minulla on todella korkea ÄO, mutta täällä ja jossain muuallakin ÄO:sta on puhuttu muissa yhteyksissä. Mikä on korkea ÄO? Liittyykö se oikeistoon kuitenkin jollain tavalla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Nuku vielä hetki, niin jos sitte keksisit paremman trollin

Vierailija
2/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh..

Eihän tuohon usko kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa on aina välillä V-käyrä aika korkealla, että repikää siitä.

Vierailija
4/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy oikeistoon, sehän on lyhenne Äärioikeistolaisuudesta. Eli jos on korkea äo, on natsi.

Vierailija
5/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän nyt joku veruke olla sille, että on mölyävien massataviksien yläpuolella.

Vierailija
6/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan oikeassa: ÄO=Äänestä oikeistoa, korkea ÄO=Äärioikeisto

V-käyrä= vasemmistolaisuus, korkea V-käyrä=äärivasemmisto

Selkiskö?

Vierailija
7/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1980, kun olin kahdentoista, ihmettelin, mitä Ismo Alanko tarkoittaa laulaessaan jostain ääoonista. "Ääooni on kuulemma normaalia parempi."

Vierailija
8/8 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO = Älä ota.

Sitä käytetään kehottaakseen ihmisille ettei nyt kannata ottaa henkilöä parisuhteeseen. Korkea ÄO tarkoittaa samaa erityisen voimakkaasti. Tälläisen ihmisen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä. Matala ÄO taas kannattaa ottaa lähinnä kehoituksena. Voit hyväksyä parisuhteeseen henkilön jolla on matala ÄO, jos koet itse olevasi myös matalan ÄO:n henkilö.

ÄO:n vastakohta on lyhenne WT, joka tulee englanninkielen sanoista "Want This". Tämä lyhenne on suomessa harvemmin käytössä, joten suomenkielistä vastinetta ei ole. WT -henkilöiden kanssa kannattaa pyrkiä suhteeseen ja naimisiin, ennen kuin jokin toinen hänet nappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan