Miten selvitätte onko mies kunnollinen?
Tänään joku mies pummasi minulta rahaa bussilippuun. Annoin hänelle rahat ja hän kysyi minun puhelinnumeron ja hölmönä annoin sen, vaikka sanoin että saa pitää ne rahat, eikä hänen tarvitse niitä takaisin maksaa.
Nyt laittoi viestin, jossa kehui kauniiksi ja että pitäisi lähteä kahville, mutta en oikein tiedä... alkoi ahdistamaan, kun hän vaikutti vähän oudolta hepulta, oli kovin hätääntyneen oloinen (tietysti varmaan minäkin olisin hädissäni, jos rahat olisivat jääneet kotiin). Silti jäi vähän outo fiilis, oliko hän ihan kunnollinen mies. Tulee vaan huonoja kokemuksia mieleen aiemmista miehistä, jotka ovat huijanneet (tai pettäneet) minua. En osaa oikein luottaa enää keneenkään. Jätänkö vain kylmän viileesti vastaamatta? Onneksi numeroni on salainen, niin ei ainakaan kohta ole ovella koputtelemassa... Pelkään kyseisen alueen nistejä, enkä siksi haluaisi tutustua ihan outoihin heppuihin...
Kommentit (9)
Vastasin sille vain, että ole hyvä, kun hän siis myös kiitteli siinä viestissä minua siitä kun lainasin rahaa, laitoin kuitekin hänen numeron roskapostilistalle.Täytyy vain toivoa etten törmää häneen täällä, onneksi tämä on suhteellisen iso kaupunki. t.ap
Myönnä pois että kostuit, kun sait huomiota renttumieheltä.
Kilttiä miestä et varmana olisi auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Myönnä pois että kostuit, kun sait huomiota renttumieheltä.
Kilttiä miestä et varmana olisi auttanut.
Moi Lassukka! Olisin myös sinuakin auttanut, mikäli olisit uskaltanut apua pyytää. t.ap
No jos ei mies herättänyt mitään erityistä kiinnostusta sinussa niin miksi muutenkaan menisit treffaamaan?
No mä en menis tosiaankaan treffaamaan miestä, jonka pitää pummailla bussirahoja.
Eiköhän se kerro jo ihan tarpeeksi ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
No mä en menis tosiaankaan treffaamaan miestä, jonka pitää pummailla bussirahoja.
Eiköhän se kerro jo ihan tarpeeksi ihmisestä.
Kaikkea voi sattua elämässä . Tyhmät lähtis kävelemään vaikka vois vaikka pyytää lainaks. Lompakko varastettu ..
Vierailija kirjoitti:
Tänään joku mies pummasi minulta rahaa bussilippuun. Annoin hänelle rahat ja hän kysyi minun puhelinnumeron ja hölmönä annoin sen, vaikka sanoin että saa pitää ne rahat, eikä hänen tarvitse niitä takaisin maksaa.
Nyt laittoi viestin, jossa kehui kauniiksi ja että pitäisi lähteä kahville, mutta en oikein tiedä... alkoi ahdistamaan, kun hän vaikutti vähän oudolta hepulta, oli kovin hätääntyneen oloinen (tietysti varmaan minäkin olisin hädissäni, jos rahat olisivat jääneet kotiin). Silti jäi vähän outo fiilis, oliko hän ihan kunnollinen mies. Tulee vaan huonoja kokemuksia mieleen aiemmista miehistä, jotka ovat huijanneet (tai pettäneet) minua. En osaa oikein luottaa enää keneenkään. Jätänkö vain kylmän viileesti vastaamatta? Onneksi numeroni on salainen, niin ei ainakaan kohta ole ovella koputtelemassa... Pelkään kyseisen alueen nistejä, enkä siksi haluaisi tutustua ihan outoihin heppuihin...
Verotoimistosta.
Tarkistan tilitiedot ja luettelen lahjat mitä haluan.
Riskillähän sitä aina menee. Ei voi tutustumatta tietää. Tietysti, jos kaverissa vaikuttaa olevan jotain epäilyttävää, kannattaa jättää väliin.