Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haistan kusetuksen : Fazerin uusi juuresleipä

Vierailija
01.03.2016 |

vaaleaa vehnähöttöä mutta hei, siinä on sentään kasviksia!
voi äidit hyvillä mielin syöttää kaakaon kyytipoikana AavaEinarille ja kehua, miten lapsensa syö terveellisesti..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, pitääkö kaiken olla aina niin terveellistä...

Vierailija
2/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on onhan se parempi kuin pelkkä vehnäleipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tietenkään, mutta minua ärsyttää valheellinen terveellisyyden illuusio!

ap

Vierailija
4/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetustahan se on, rasvaakin viitisen prossaa jos oikein muistan ja hiilareita saman verran vähemmän kuin tavallisesti et +-0.Mutta ihan hyvältä maistuu, olen syönyt yhden palan.

Vierailija
5/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itseäkin vituttaa tuo terveellisyydellä ratsastaminen. Hyvää leipää kuitenkin, joten tulee varmasti ostettua.

Vierailija
6/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leipähän on älyttömän hyvää! Muutenkin viljojen välttely on naurettavaa. Minä lihosin karppaamalla aikoinaan, viljojen kanssa lähti taas aineenvaihdunta käyntiin

Vierailija
7/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyl on loppu lähellä. Juuresleipä johtaa ihmisten sukupuuttoon ja se on kuulkaa fakta se.

Vierailija
8/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Itse tosin mieluummin syön sen epäterveellisen oikeana herkkuna enkä minään mukaterveellisenä vaihtoehtona. Ja pakko sanoa, ettei vihannesten ja juuresten käyttäminen leivässä tosiaankaan ole mikään mullistava uutuus. Että siinä mielessä pisteet Fazerille, jos onnistuvat markkinoimaan vanhan idean uutena ja erikoisena.

Vierailija
9/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pätkän vertaa kiinnosta niiden terveellisyys tai epöterveellisyys, en usko että 2 palaa juuresleipää päivässä mitään pahaa tekee. Just tänää olin ostamassa niitä mutta oli loppunu! :(

Vierailija
10/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa kaikista eniten ne ihmiset jotka ei tee mitään erityisen FYYSISTÄ ja silti lappaavat pelkkää proteiinia naamaan aamusta iltaan..Siis miksi?! Mihin ihmeeseen te proteiinia niin paljon tarvitsette? Proteiinia käytetään nykyään aivan väärin, sitä kyllä tarvitaan mutta ei pidä liioitella! Esim. Te lenkkeilijät tarvitsette todellakin paljon enemmän noita viljoja ja pastoja ku proteiinia!

Vierailija
11/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt en väärin muista, siinä on 30 % kasvis- ja papumössöä. Eli leivässä on vähemmän jauhoja kuin "tavallisessa" leivässä.

Vierailija
12/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran maistoin. toista kertaa en osta. Vaaleahkoa höttöleipää, eivätkä juurekset edes maistuneet leivässä.

Vierailija
13/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leipää syö normaalin määrän, vaikka viipaleen ruuan kanssa niin yks lysti onko ravintoarvot aina huiput. Joskus voi jotain syödä ihan vaan koska hyvää.

Vierailija
14/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa tuottaa kuin kokojauholeipä.

Vierailija
15/26 |
01.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin lapsi 80-90-luvuilla, niin sitä syötiin valkoista ranskaleipää ja juotiin kaverina mehukattia, eikä kukaan puhunut epäterveellisyydestä mitään. Että siihen verrattuna tuo on kyllä hyvinkin terveellistä.

Vierailija
16/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta. Ja sisällä kaikki poltti röökiä. Hyvin porukka silti hengissä pysyi niin ja hoikkana! :D

Vierailija
17/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin joka eli 122 vuotta

Poltti tupakkaa joi välillä ja mussutti suklaata

Vierailija
18/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuresleipä on hyvää :) 30% sisällöstä on juuresta, joten on sitä kuitenkin aika paljon siihen nähden että kyseessä on LEIPÄ (jos haluaa maistella juureksia kannattaa ne ostaa sellaisenaan).

Katsokaapas huvikseen paljonko Vaasan Ruispaloissa on ruista ;)

Vierailija
19/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin haastattelun tuosta juuresleivästä. Kun juureksia on leivässä noin paljon, esim sitkon saaminen siihen leipään ei ole ollut ihan helppoa. Joutuivat 'suunnittelemaan' leipää melko pitkään. Udkon sen todellakin olevsn terveellisimpi vaihtoehto kuin vaalea höttöleipä.

Vierailija
20/26 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään noista juuresleivistä, erityisesti siitä missä on vähän punajuurta. Nyt en ole vähään aikaan ostanut, olen syönyt ruisleipää, voisin vaihtelun vuoksi ostaa seuraavan kerran taas juuresleipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan