Teuvo Hakkarainen möläytti Facebookissa - Anna Abreu kommenteista: ”Ahdistus, turhautuminen ja epätoivo on päällimmäiset tunteet”
Kommentit (13)
Teuvo Hakkarainen ja Anna Abreu samassa uutisessa ei voi olla kuin lukematta paskaa
"Mä todella toivon, että tämän keskustelun kommentoijat eivät edusta isoa osaa Suomen kansasta ja sen älykkyydestä. Huhhuhhhhuhhhhhuh, Abreu kirjoitti."
No Anna Abreu onkin itse oikea älykkyyden ruumillistuma. Ei saatana! :D Voisi tuokin tyhjäpäinen pikkupimpero pitää mölyt mahassa.
Maahanmuuttoa, ja myös uskontoja, olisi mahdollista kritisoida oikeillakin argumenteilla mutta persu ei vaan pysty parempaan?
Anna Abreu tunteekin Euroopan historian, uskonnot ja ismit niin hyvin että voi haukkua muita tyhmiksi. Onkohan neidillä vieläkään muuta koulutusta kuin peruskoulu
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu tunteekin Euroopan historian, uskonnot ja ismit niin hyvin että voi haukkua muita tyhmiksi. Onkohan neidillä vieläkään muuta koulutusta kuin peruskoulu
No kyllä mua ainakin Teuvona hävettäisi olla Abreuta tietämättömämpi.
No, kumpi on hyväksyttävämpää, islam vai natsismi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Annalla muuta koulutusta, lukion jätti aikoinaan kesken. Abreun tärkein tehtävä on tällä hetkellä aukoa päätään asioista mistä ei tajua eikä tiedä mitään. Lisäksi tärkeää on esitellä persettään ja tissejään sekä laukoa typeryyksiä joka asiasta, kunhan pysyy lööpeissä. Uusi julkaistu biisi on täyttä ripulipaskaa, joten täytyy tästä Teuvonkin kommentista repiä itselleen julkisuutta. Oksettava ämmä.
Oikeassahan Hakkarainen on...